دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برپایی بزرگترین سفره اطعام غدیر در مناطق محروم

برپایی بزرگترین سفره اطعام غدیر در مناطق محروم
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: همزمان با عید غدیر خم بنیاد برکت در قالب طرح اطعام غدیر طبخ و توزیع ۴ میلیون پرس غذای گرم در مناطق کم برخوردار سراسر کشور انجام می‌شود.
کد خبر : 918828

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با بیان اینکه در راستای پویش چله خدمت و خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار کشور تهیه و طبخ ۴ میلیون پرس غذای گرم در روز عید غدیر خم در دستور کار بنیاد برکت قرار گرفته است گفت: بنیاد برکت با مشارکت هیئات، مواکب، گروه های مردمی و گروه های جهادی اقدام به طبخ و توزیع  غذای گرم در مناطق محروم سراسر کشور در روز سه شنبه عید غدیر خم می‌کند.

مدیرعامل بنیاد برکت اظهار کرد: این طرح هرساله با مشارکت بنیاد برکت در سراسر کشور اجرا می‌شود به طوری که در سه سال گذشته 5 میلیون پرس غذای گرم با مشارکت های مردمی و گروه های جهادی در مناطق محروم سراسر کشور طبخ و توزیع شده است.

ترکمانه تاکید کرد: طبخ و توزیع غذای گرم در قالب طرح اطعام غدیر صورت می‌گیرد و بزرگترین سفره اطعام محرومین با همکاری هیئات، مواکب، گروه های مردمی و گروه های جهادی در مناطق کم برخوردار کشور پهن می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته