دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
محسن هرمزی اعلام کرد؛

خدمات حمل و نقلی و تمهیدات ترافیکی ویژه میهمانی ده کیلومتری غدیر

خدمات حمل و نقلی و تمهیدات ترافیکی ویژه میهمانی ده کیلومتری غدیر
معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران از آمادگی حداکثری حوزه حمل و نقل عمومی برای جشن بزرگ غدیر در روز سه شنبه 5 تیرماه خبر داد.
کد خبر : 918730

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محسن هرمزی از آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران ویژه میهمانی ده کیلومتری غدیر خبر داد وگفت: شرکت‌های واحد اتوبوسرانی و مترو و همچنین سازمان تاکسیرانی در روز جشن بزرگ غدیر (سه شنبه ۵ تیر) با به‌کارگیری حداکثر ظرفیت خود، آماده خدمت‌رسانی به شهروندان عزیز هستند.

معاون شهردار تهران با اشاره به اهمیت واقعه تاریخی غدیر و دهه امامت و ولایت، بر لزوم هماهنگی تمام دستگاه‌های اجرایی در حوزه مدیریت شهری با حوزه حمل و نقل و ترافیک بعنوان یکی از مهم‌ترین بازو‌های عملیاتی در برگزاری چنین رویداد بزرگی تاکید کرد و افزود: خدمات‌رسانی ناوگان حمل و نقل شهر تهران در ایام عید بزرگ غدیر صرفا محدود به روز مراسم نیست و این ناوگان ساعاتی قبل و بعد از روز مراسم نیز مشغول سرویس‌رسانی ویژه به میهمانان غدیر هستند.

هرمزی با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی نیز در کنار دیگر نیرو‌های خدوم و پرتلاش شهرداری تهران برای عموم مردم سرویس‌دهی خواهد داشت، تشریح کرد: تخصیص قطار فوق العاده و کاهش سرفاصله در خط ۴ و ایستگاه‌های تقاطعی خطوط ۲، ۱ و ۶ مترو، تقویت خطوط اتوبوس در ۱۷ نقطه و تخصیص ۳۶۰ خودروی تاکسی-ون در ۱۲ مسیر تعیین شده بخشی از خدمات ویژه این ایام است.

وی به خدمت‌رسانی شرکت واحد اتوبوسرانی اشاره کرد و افزود: سرویس رسانی به شهروندان در طول مسیر خط یک اتوبوس‌های تندرو (چهارراه تهرانپارس تا میدان آزادی) از ساعت ۲۲ روز دوشنبه از خارج از لاین ویژه انجام و تا ۵ صبح روز سه شنبه ادامه خواهد یافت.

محسن هرمزی همچنین در خصوص تمهیدات ترافیکی تصریح کرد: در جلسات هماهنگی با پلیس راهور، تصمیماتی نسبت به طراحی مسیر‌های جایگزین برای حمل و نقل عمومی و پیش‌بینی محدودیت‌های ترافیکی اتخاذ شده که به‌تدریج از ساعات میانی روز تا انتهای مراسم، نسبت به اِعمال آنها اقدام می‌شود.

معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران گفت: جزئیات مسیر‌های سرویس‌دهی ناوگان حمل ونقل، متعاقبا در اطلاعیه‌ها اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته