دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 تير 1403 - 10:34
غلامی در گفت‌و‌گو با آنا مطرح کرد؛

راه شهید جمهور چه خطری برای قدرت‌طلبان دارد؟

راه شهید جمهور چه خطری برای قدرت‌طلبان دارد؟
دستیار فرماندار ویژه داراب در امر مردمی‌سازی دولت گفت: بعضی افراد در ستاد‌های انتخاباتی می‌گویند راه آیت‌الله رئیسی باید متوقف شود، مگر راه شهید رئیسی چه خطری برای قدرت‌طلبان دارد؟
کد خبر : 918295

محمدرضا غلامی دستیار فرماندار ویژه داراب در امر مردمی‌سازی دولت در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: دولت شهید آیت‌الله رئیسی از همان شروع فعالیت خود تلاش کرد تا گفتمان موردنظر رئیس جمهور شهید را در کالبد برنامه‌ها و اقدامات خود نشان دهد و سفر‌های استانی، راه‌اندازی واحد‌های تولیدی تعطیل شده و سیاست خارجی کارآمد، شعار انتخاباتی رئیس جمهور شهید یعنی «دولت مردمی، ایران قوی» را به‌صورت حقیقی به عمل رساند.

وی با اشاره به شخصیت والای شهید رئیسی گفت: حضور این شهید بزرگوار در دو انتخابات ریاست جمهوری در سال‌های ۹۶ و ۱۴۰۰، تحول مهمی از نحوه حضور در رقابت‌های انتخاباتی در نظام جمهوری اسلامی را تبیین کرد و شهید رئیسی نشان داد که می‌توان بدون قدرت‌طلبی و بی‌اخلاقی در رقابت انتخاباتی حضور داشت و مصلحتی بالاتر و بزرگ‌تر از منافع فردی و جناحی را در نظر گرفت.

دستیار فرماندار ویژه داراب در امر مردمی‌سازی دولت افزود: سیره و منش سیاسی شهید رئیسی نشان داد که می‌توان در بالاترین عرصه سیاست ایستاد، اما دین، اخلاق و آزادگی را از دست نداد و با رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی گره مشکلات مردم را باز کرد.

این فعال فرهنگی اجتماعی عنوان کرد: بعضی افراد در ستاد‌های انتخاباتی می‌گویند راه آیت‌الله رئیسی باید متوقف شود، مگر راه شهید رئیسی چه خطری برای قدرت‌طلبان دارد؟ رهبر معظم انقلاب اسلامی چندین مرتبه عملکرد شهید رئیسی را مورد تمجید قرار دادند و اخیراً گفتند که آقای رئیسی باب جدیدی در خدمتگزاری به ملت ایجاد کرد و برای مردم کرامت قائل بود، عزت قائل بود، به مردم و به جوان‌ها برای اظهارنظر میدان می‌داد، حرمت مردم را نگه می‌داشت، باید این آقایان توضیح دهند که این مسیر خدمتگزاری چه خطری می‌تواند داشته باشد که خواستار توقف آن شده‌اند؟!

رئیس جمهور آینده باید در جامعه وحدت‌آفرین باشد

غلامی با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی(ره) یادآور شد: ایشان شاخصه‌های یک فرد اصلح در انتخابات را فردی فعال، پرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب اسلامی برشمردند، بنابراین قطعاً باید فردی را انتخاب کنیم که با چنین خصوصیاتی راه شهید رئیسی در خدمتگزاری به مردم را ادامه دهد.

دبیر ستاد مردمی‌سازی دولت در شهرستان داراب با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری متذکر شد: رئیس جمهور باید توان وحدت‌آفرینی در جامعه را داشته باشد و از سلامت، تجربه، توان ادراکی و توان ارتباط‌گیری قوی برخوردار باشد؛ از این رو قطعا مسئولیت رئیس جمهور آینده به‌واسطه ویژگی‌های انقلابی و مردمی شهید رئیسی سنگین‌تر از گذشته خواهد بود.

وی درباره مشارکت مردم در انتخابات افزود: حماسه انتخابات مکمل حماسه بدرقه شهیدان بوده و قطعاً حضور حداکثری مردم پای صندوق رأی، بسیاری از مسائل کشور را حل خواهد کرد و این مشارکت با تبیین دستاورد‌های دولت شهید رئیسی و جلوگیری از تحریف حقایق محقق می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته