دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 خرداد 1403 - 18:04

شکایت رسمی باشگاه پیکان از یک رسانه مجازی

شکایت رسمی باشگاه پیکان از یک رسانه مجازی
باشگاه پیکان از یک رسانه در فضای مجازی به اتهام تشویش اذهان عمومی شکایت کرد.
کد خبر : 918135

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، باشگاه پیکان نوشت: در حالی که تلاش مجموعه پیکان، حفظ آرامش و دوری از هرگونه حاشیه و درگیری است، شب گذشته از سوی یک رسانه مجازی مطالبی در خصوص ایجاد درگیری در تمرین تیم نوجوانان پیکان منتشر شد که عاری از واقعیت است و به همین علت با شکایت باشگاه پیکان مواجه شد.

تمرین دیروز (چهارشنبه ۳۰ خرداد) تیم فوتبال  نوجوانان پیکان از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه غدیر تهران آغاز شد، اما درگیری عجیبی در حاشیه تمرین به وجود آمد و به فحاشی و زد و خورد فیزیکی انجامید.

در ادامه، کیف سرپرست تیم نوجوانان توسط تعدادی از اوباش به سرقت رفت که موضوع سرقت و درگیری به سرعت به پلیس ۱۱۰ گزارش شد و با همکاری حراست مجموعه و ماموران زحمتکش پلیس، پرونده‌ای علیه این افراد باز شد. 

با این حال، شب گذشته یکی از رسانه‌های مجازی، در پی حاشیه‌سازی علیه باشگاه پیکان، اقدام به انتشار گزارشی غیرواقعی در راستای تشویش اذهان عمومی کرد که از سوی تیم حقوقی موسسه فرهنگی ورزشی ایران‌خودرو، اسناد و مدارک برای شکایت و پیگیری حقوقی علیه این رسانه جمع‌آوری شد تا موضوع از این پس در محاکم قضایی دنبال شود. 

برخی افراد که پرونده عملکرد آنها در محاکم بازرسی و قضایی موجود و باز است، در ابتدای فصل به دنبال رسیدن به جایگاه سرمربی‌گری تیم‌های پایه و مدیریت آکادمی پیکان بودند، اما نام‌شان توسط کمیته فنی از لیست خارج شد و همین افراد حالا به دنبال ایجاد حاشیه هستند؛ غافل از اینکه باشگاه پیکان، پیگیری حقوقی این پرونده را تا رسیدن به نتیجه دنبال می‌کند. بر این اساس باشگاه پیکان روند حقوقی را آغاز کرده و با توجه به اسناد موجود و گزارش حراست مجموعه غدیر و پلیس، اقدامات قضایی را پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته