دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 خرداد 1403 - 12:21

عربشاهی: از ضعف باشگاه است که بازیکن با اسکوچیچ مذاکره کرده است/چرا سرنوشت پرسپولیس باید دست بازیکن باشد؟

عربشاهی: از ضعف باشگاه است که بازیکن با اسکوچیچ مذاکره کرده است چرا سرنوشت پرسپولیس باید دست بازیکن باشد؟
پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: این از وضعیت ضعیف مدیریت باشگاه است که بازیکن با اسکوچیچ مذاکره کرده است.
کد خبر : 917195

ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره برخی شایعات مبنی بر اینکه برخی از بازیکنان  با دراگان اسکوچیچ برای هدایت پرسپولیس مذاکره کرده اند، اظهار کرد: من هم شنیدم و می دانم کدام بازیکن است، او یکی از بازیکنانی است که بعد از رفتن یحیی گل‌محمدی و آمدن اوسمار، در مسائل تیم دخالت می‌کرد. زمانی پرسپولیس ۱۳ ملی‌پوش داشت که برخی از آنها در ترکیب قرار نمی‌گرفتند، اما هیچ کدام از بازیکنان اعتراضی به این موضوع نداشتند، چون حد و حدود خود را می‌شناختند و البته مدیریت تیم و باشگاه هم اجازه دخالت به بازیکنی را نمی‌داد.

مگر درویش جانشین ندارد

وی ادامه داد: این آقا چند بازی ملی دارد که بخواهد برای تعیین سرمربی تیم وارد مذاکره شود؟ این ضعف مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس است که اجازه مذاکره به یک بازیکن تیم داده‌اند. حتی اگر بازیکن سر خود با سرمربی مدنظر باشگاه مذاکره کند، مدیریت باید برخورد کند. پرسپولیس که محله برو بیا نیست. البته من یقین دارم که بازیکن با هماهنگی مدیر باشگاه با اسکوچیچ مذاکره کرده است. رضا درویش از سوی کمیته اخلاق محروم شده و به زودی برمی‌گردد. مگر جانشین ندارد که کار‌ها را دنبال کند تا محرومیت ۲۰ روزه تمام شود؟ 

دو سه بازیکن در امور تیم دخالت می‌کنند

پیشکسوت تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: قبل از آنکه لیگ برتر تمام شود به دوستان گفتم که اگر قرار است با اوسمار تمدید نشود، بهترین گزینه خارجی اسکوچیچ است، چون به خوبی فوتبال ایران را می‌شناسد. اوسمار که تصمیم گرفت تا جدا شود و حالا چه باشگاه با اسکوچیچ توافق کند چه با گزینه دیگری به توافق برسد لزومی ندارد که بازیکن تیم وارد مذاکره با گزینه باشگاه شود. آن هم بازیکنی که وارد ۳۵ سالگی شده و به اذعان بسیاری از کارشناسان در چند هفته آخر که بسیار حساس بود و بازی‌های ضعیفی از خود نشان داد. من ضعف را از مدیریت باشگاه می‌بینم که به بازیکن تیم اجازه دخالت در امور مهم را می‌داند که ارتباطی با او ندارد. البته دو سه بازیکن هستند که در امور تیم و باشگاه دخالت می‌کنند و با آنها برخوردی نشده که دست از چنین کار‌هایی بکشند.

بازیکنی که معلوم نیست تمدید کند نباید در امور مدیریتی باشگاه دخالت کند

عربشاهی تصریح کرد: متأسفم برای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه، چون بازیکنی که مشخص نیست قراردادش تمدید شود در حال مذاکره است تا اگر موفق به آوردن سرمربی مدنظر باشگاه شد، قراردادش تمدید شود. زمان اوسمار در کار‌های تیم دخالت کرد و برای همین هم در ترکیب بود، با اینکه خوب ظاهر نمی‌شد. مدیر تیم، مدیرعامل باشگاه و هیئت مدیره چه کاره هستند که به دو سه بازیکن تیم اجازه دخالت داده می‌شود. چرا اجازه داده می‌شود سرنوشت تیم بزرگی، چون پرسپولیس به دست بازیکنانی از تیم بیفتد، نباید این اجازه را بدهند. حق بازیکن نیست در کاری دخالت کند که به او ربطی ندارد. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته