دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 خرداد 1403 - 15:42

عالیشاه:چطور روزی که استقلال قهرمان شد گفتیم حق‌شان بود؟/ در انتخاب سرمربی تیم دخالت نمی کنم+ فیلم

عالیشاه:چطور روزی که استقلال قهرمان شد گفتیم حق‌شان بود؟  در انتخاب سرمربی تیم دخالت نمی کنم+ فیلم
کاپیتان پرسپولیس گفت: چطور روزی که استقلال بدون باخت قهرمان شد ما گفتیم حق‌شان بوده است.
کد خبر : 916515

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری علم و فناوری آنا، امید عالیشاه در غرفه طبیعت در نمایشگاه اگروفود اظهار کرد: فصل پر فراز و نشیبی را سپری کردیم که با قهرمانی به پایان رسید. همکاری جدیدی با مجموعه طبیعت آغاز شد و امیدوارم سال آینده همکاری با این اسپانسر خوب ادامه یابد. ضمن تشکر از یحیی گل‌محمدی و کریم باقری، از نیم فصل دوم اوسمار به خوبی تیم را مدیریت کرد. کار‌های تکنیکی و تاکتیکی را به اجرا گذاشت و بچه‌ها سنگ تمام گذاشتند.  

وی در مورد اینکه اگر در پرسپولیس بماند رکورد محمد پنجعلی را می‌شکند و انتظار دارد به تیم ملی تمام شود، گفت: آمار و ارقام فردی در پرسپولیس مهم نیست. تیم اهمیت و اولویت دارد. امیر قلعه نویی به من لطف دارد و برای یکایک بازیکنان تیم ملی آرزوی موفقیت دارم. همه زیر پرچم یک کشور هستیم و موفقیت تیم ملی را در بازی امروز خواستارم. من از تیم ملی زیر ۱۱ سال تا تیم ملی امید بودم و در زمان کی‌روش هم دعوت شدم، چند بازی ملی هم دارم. اتفاقاتی افتاد که در تیم ملی نماندم و صحبت در آن باره درست نیست. هر موقع آقای قلعه‌نویی فکر کنند و تشخیص دهند من می‌توانم کمک کنم در خدمت تیم ملی خواهم بود.

کاپیتان پرسپولیس در مورد اینکه حواشی در مورد قهرمانی تیمش به وجود آمد، گفت: این جور بازی‌ها نخ‌نما شده است. هواداران فهیم استقلال متوجه هستند که تیم‌شان باید خیلی بهتر از این فوتبال بازی کند. خیلی از بازیکنان این تیم رفقای من هستند و همیشه این رقابت بوده است. نمی‌توان با حرف زدن قهرمانی تیمی را زیر سوال برد، در ۸ سال اخیر ۱۴ جام گرفتیم و اتفاقی نیست. بچه‌های ما تشنه جام هستند و برای قهرمان شدن هر سال می‌جنگند. در هر بازی بازیکنان ما سنگ تمام گذاشتند، استقلال اگر نساجی را می‌برد به راحتی قهرمان می‌شد. نمی‌توان به قضا و قدر سپرد و گفت داور نقش داشت. قشنگ و جوانمردانه نیست.

وی در مورد اینکه وضعیت اوسمار مشخص نشده و نگرانی برای انتخاب سرمربی ندارد، عنوان کرد: قرار شده اوسمار اطلاع دهد و امیدوارم زودتر تکلیف روشن شود. نظر من را در نیم فصل رضا درویش پرسید و گفتم مختار هستید، چون انتخاب سرمربی در حیطه اختیارات شماست. هر انتخابی داشتید وظیفه ما حمایت کردن است. الان هم بازیکن تیم هستیم، دخالتی نمی‌کنیم و وظیفه ما حمایت از تیم است.

عالیشاه در مورد مسائل مالی و اینکه چند درصد از قرارداد خود را گرفته، گفت: در مورد درصد نمی‌خواهم صحبت کنم، از موقعی که بانک شهر آمده شرایط بهتر شده است. درویش شرایط خوبی دارد و به تیم کمک کرده، امیدوارم شرایط مالی فعلی ادامه دار باشد. معوقات ما از دو سال قبل برای برخی ۱۵ درصد، سال قبل ۲۵ درصد و امسال هم ۳۰ درصد مانده است. اینها مهم نیست، اینکه بانک شهر مالک شده، ما را به آینده امیدوار می‌کند.

وی درباره اینکه از حواشی ایجاد شده هواداران استقلال ناراحت بوده، عنوان کرد: برای من سنگین بود. چطور روزی که استقلال بدون باخت قهرمان شد ما گفتیم حق‌شان بوده است. اینکه موفقیت‌های یک تیم را زیر سوال ببرید درست نیست و ما در سال‌های اخیر شرایط پر فراز و نشیبی داشتیم. واقعاً خوشایند نیست زحمات یک تیم را با یک حرف زیر سوال ببرید. جو متشنج می‌شود و موضوع به هواداران انتقال می‌یابد. خیلی از اتفاقاتی می‌افتد که باعث آسیب به هواداران عزیز کشورمان می‌شود. آنها خانواده و زندگی دارند و با یک حادثه بد، یک عمر پشیمانی به دنبال خواهد داشت.  

کاپیتان پرسپولیس در مورد حضور در لیگ نخبگان آسیا و رقابت با تیم‌های متمول با توجه به قانون سقف بودجه گفت: اولاً که تعداد سهمیه بزرگسال خیلی کم است. هر تیمی باید در سه عرصه بجنگد و بازی کند. هیچ جای دنیا قانون سقف بودجه نیست. به جای اینکه بخواهید باشگاه‌ها را محدود کنید باید به دنبال قانون حق پخش باشید و به آنها کمک کنید، نه اینکه محدودشان کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته