دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 خرداد 1403 - 00:15
شعار‌های مردم را نشنیدم ولی شاید توقع آنها بالا رفته است

بیرانوند: هیچ بندی در قراردادم ندارم/ کار اوسمار با پرسپولیس تمام شده است+فیلم

بیرانوند: هیچ بندی در قراردادم ندارم  کار اوسمار با پرسپولیس تمام شده است+فیلم
سنگربان تیم ملی فوتبال گفت:هیچ بندی در قراردادم با پرسپولیس ندارم.
کد خبر : 916593

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا بیرانوند بعد از تساوی ایران و ازبکستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شکر به عنوان تیم اول صعود کردیم ولی از مردم تشکر می کنم که از ما حمایت کردند. بازی خوبی کردیم و بازیکنان با نظم بودند. کمی چمن را آب نداده بودند و دفع کردن توپ بدر برخی صحنه ها سخت بود. 

وی افزود: ازبکستان تیم خوبی است و آنها در جام ملت های قبل با پنالتی به قطر باختند. دو خارجی خوب دارند که کیفیت لیگ ما را بالا برده است.

گلر تیم ملی در خصوص شعار برخی تماشاگران در ورزشگاه گفت: من چیزی نشنیدم ولی اگر هم اتفاقی افتاده توقع از تیم ملی بالاتر رفته است. ما نزدیک 40 ساعت در پروار بودیم تا به هنگ کنگ برویم. برنامه ریزی خوبی نبود. فکر می کنم تماشاگران در اواخر بازی عصبی شدند و دیدی  که ما خوب حمله می کردیم اما باید قبول کنیم به عنوان تیم اول صعود کردیم. 

بیرانوند در خصوص اینکه گفته می شود بندی در قرارداد دارد که اگر پولش را نگیرد فسخ می کند گفت: من هیچ بندی در قراردادم نیست، من هم مثل تمام بازیکنان پول گرفتم و اصلا هیچ فشاری به باشگاه نیاوردم. یک سال قرارداد دارم و می مانم. می دانم باشگاه شرایط سختی برای انتخاب سرمربی دارد و نزدیک به 10 بازیکن پرسپولیس اصلا قرارداد ندارند. بنابراین نمی توانم اوضاع تیم را خراب کنم و تحت فشار بگذارم.

وی با بیان اینکه روز گذشته به اوسمار پیام داده گفت: او به من گفت خیلی سخت است که برگردم. به نظرم تمام شده و او با یک باشگاه دیگر قرارداد بسته است. من بازیکن حرفه ای هستم و نمی توانم حرفی بزنم. من سال گذشته یک حرکتی انجام دادم که تحت حمایت هواداران قرار گرفتم(با خنده) اما هر چه زودتر باشگاه باید یک مربی بیاورد که هر چه زودتر بگوید این بازیکنانی که قرارداد ندارند را می خواهد یا نه.

سنگربان پرسپولیس در خصوص اینکه از بازگشت گل محمدی استقبال می کند یا خیر گفت: گل محمدی تاج سر ما و پرسپولیسی ها است. اگر این تیم قهرمان شد برای آقای گل محمدی بود چون این تیم را او بست و ما با همان سبک و روند جلو رفتیم. هر باشگاهی آقای گل محمدی را داشته باشد برایش افتخار بزرگی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته