دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 خرداد 1403 - 15:51

انتظار کشنده در پرسپولیس/ امروز آخرین دور مذاکرات با اوسمار

انتظار کشنده در پرسپولیس  امروز آخرین دور مذاکرات با اوسمار
باشگاه پرسپولیس وارد چرخه سخت و سنگین تعیین تکلیف سرمربی شده اما هنوز هیچ اتفاق خاصی رخ نداده است.
کد خبر : 916772

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، از قهرمانی پرسپولیس 11 روز می گذرد اما هنوز تکلیف اوسمار مشخص نشده است. در این چند روز اظهار نظرهای متفاوتی رسانه ای شده است اما باشگاه پرسپولیس طبق آخرین خبر رسمی که روی خروجی خود قرارداده به مرد برزیلی فرصت داده اند تا تصمیم نهایی را بگیرد.

این تصمیم هیئت مدیره در حالی است که علیرضا بیرانوند دروازه بان سرخپوشان روز گذشته بعد از بازی تیم ملی اعلام کرد اوسمار با تیم بوریرام تایلند قرارداد بسته است. پیگیری های آنا از باشگاه پرسپولیس نشان می دهد امروز قرار است آخرین مذاکرات با اوسمار انجام شود تا جواب قطعی را بدهد. ظاهرا هنوز اوسمار با تیم تایلندی قرارداد نبسته است و به همین دلیل تلاش باشگاه پرسپولیس در این است که خود اوسمار را حفظ کنند اما از سوی دیگر وقت در حال از دست رفتن است و همان طور که پیش از این هم اشاره شد مسئولان این باشگاه دست روی دست نگذاشته و گزینه هایی که به این باشگاه پیشنهاد می شود را مورد بررسی قرار داده اند.

از مهمترین افراد پیشنهادی هم اسکوچیچ همچنان گزینه نزدیک تری برای حضور در پرسپولیس است. هر چند که مرد کروات بعد از جدایی از تیم ملی ایران کمتر تمایل نشان داده می خواهد به کشورمان برگردد.

مسئله اینجاست که مسئولان پرسپولیس باید هر چه زودتر تکلیف این وضعیت را مشخص کند. باشگاهی مثل پرسپولیس قرار است تا چه زمانی به پای مربی بنشیند که با یک قهرمانی از ادامه کار در جمع سرخپوشان اشباع شده و به دنبال پیشنهادهای بهتر است؟

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته