دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 خرداد 1403 - 17:27
خبر دستگیری من را از کجا آوردید که به دروغ انتقال دادید؟

پروین: نکونام با مشکلات در استقلال خوب کار کرد/ فساد در فوتبال ۲ روزه تمام می‌شود!+فیلم

پروین: نکونام با مشکلات در استقلال خوب کار کرد  فساد در فوتبال ۲ روزه تمام می‌شود!+فیلم
اسطوره پرسپولیس گفت: فساد فوتبال دو روز و ۱۰ روز است. بعد تمام می‌شود و همه چیز مثل سابق پیش می‌رود.  
کد خبر : 916546

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی پروین در حاشیه تمرین پیشکسوتان پرسپولیس اظهار کرد: دوست داشتیم رضا درویش هم بود ولی کمیته اخلاق او را محروم کرده، خوشحالیم جام قهرمانی را آوردند و نشان می‌دهد قدر پیشکسوتان را می‌دانند. کار درستی نیست پیشکسوتان کنار گذاشته شوند.  

وی در مورد اینکه همواره به پرسپولیس در راه قهرمانی این فصل انرژی مثبت داده، گفت: گفتیم و قهرمان شدیم ولی می‌خواهم درباره استقلال صحبت کنم. دم نکونام گرم، اول فصل پول نداشتند و نمی‌توانست یار بیاورد ولی با آن همه گرفتاری خیلی خوب کار کرد. الان کار کردید که استقلال و پرسپولیس دشمن خونی شده‌اند ولی زمان ما، من در جام جهانی با مرحوم حجازی هم اتاق بودم. در کره جنوبی با مرحوم پورحیدری هم اتاق بودم. همه رفیق و دوست هستند و در تیم ملی کنار هم بازی می‌کنند. رقابت است و در این رقابت هر کسی بهتر بازی کرد قهرمان می‌شود. فوتبال را برای لذت بازی می‌کردیم نه اینکه با هم دعوا کنیم. به نظرم شما‌ها مقصر هستید که استقلال و پرسپولیس دشمن خونی شده‌اند.

اسطوره پرسپولیس افزود: من که گوشی موبایل ندارم ولی خبر آمد علی پروین دستگیر شد. یک موتوری در خیابان به من گفت بیرون هستید، شما را نگرفتند؟ تأییدیه بگیرید و خبر بدهید. با یک غوره سرد و با یک کشمش گرم نشوید. چیزی به خبر‌ها اضافه نکنید. به ورزش و فوتبال بچسبید. عشق مردم فوتبال است. مسئله آمبولانس را برای من درست کردید. من خسته شده بودم، محمود خوردبین هم نمی‌توانست راه بیاید، گفتیم آمبولانس ما را تا تونل ورزشگاه ببرد. ببینید چه الم شنگه‌ای به راه انداخته‌اند. شما رسانه‌ها در این فضای فوتبال مقصر هستید.

وی در مورد فساد در فوتبال گفت: فساد فوتبال دو روز و ۱۰ روز است. بعد تمام می‌شود و همه چیز مثل سابق پیش می‌رود.  

پروین در مورد اینکه زمان بازی کردن او هم فساد بود، گفت: داور سوت را می‌زد ما دو سه گل جلو بودیم. نیازی به این چیز‌ها نبود. آن زمان به عشق پیراهن پرسپولیس بازی می‌کردند. درخشان، محرمی، ناصر محمدخانی به عشق پیراهن بازی می‌کردند.  

وی در مورد اینکه از اوسمار حمایت کرده، گفت: پیشکسوتان همه حمایت می‌کنند. اگر اختلاف نظری هم پیش می‌آید سریع در سابت‌ها دری وری نگویند. بالاخره انتقاد هم می‌کنند، همیشه نمی‌شود تعریف کرد.  

اسطوره پرسپولیس در مورد اینکه فساد بعد از او هم بوده و دلیل برخورد نکردن با متهمان چه بوده، گفت: من با تاج و نبی دوست هستم ولی مشکل استادیوم آزادی این است که ۱۰۰ نفر کت و شلواری در استادیوم راه می‌روند. دلیل راه رفتن آنها کنار زمین چیست. در خارج از ایران چنین نیست. تا داور سوت می‌زند ۲۰ نفر از روی نیمکت بالا می‌پرند. داور هول می‌شود و خوب هم بخواهد داوری کند بدتر داوری می‌کند.  

وی درباره اینکه می‌گویند گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بوده، تصریح گرد: آن قدر شلوغ شد من بعد از آن در تلویزیون دیدم. به نظر من آفساید نبود.

پروین درباره اینکه چه نظری درباره ماندن یا رفتن اوسمار دارد، تصریح کرد: باید اوسمار را نگه دارند. چون مربی خوبی است، از روزی که آمده برده، یک دو تا مساوی کرده و تیم را قهرمان کرده است. فکر می‌کنم به خاطر پول دارد طول می‌دهد و در اختیار باشگاه است.  

وی درباره بازی تیم ملی با ازبکستان گفت: قلعه‌نویی کارش را بلد است و امشب می‌برد. مرحله بعد مهم است و انگار هشت تیم از آسیا جام جهانی می‌روند. راحت می‌رویم ولی از گروه صعود کنیم. ما رفتیم جام جهانی در گروه خود چهارم شدیم، از آن به بعد هر تیم ملی رفت جام جهانی در گروهش چهارم شد. ما از ۱۶ تیم رفتیم، الان ۵۰ تیم هستند، جام جهانی می‌رویم اقلاً از گروه صعود کنیم. نرویم دوباره چهارم شویم.

پروین در مورد اینکه اگر اوسمار ماندگار نشد چه کسی سرمربی شود، خاطرنشان کرد: خبر ندارم درویش با علی دایی حرف زده باشد. در اختیار ما نیست.  

وی در مورد اینکه از مهدی هاشمی نسب خبر دارد، تأکید کرد: هاشمی نسب بچه خوبی است و از شاگردان خوب من بوده، کری خواندن ایرادی ندارد، خدا کند کری سالم بخوانند ولی کاری کردن استقلال و پرسپولیس دشمن هم شده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته