دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 خرداد 1403 - 11:29

پیام عزالدین قسام به حجاج

پیام عزالدین قسام به حجاج
سخنگوی عزالدین قسام در پیامی به حجاج، گفت که مجاهدان غزه به نیابت از امت اسلام با دشمنان خدا مبارزه می‌کنند.
کد خبر : 917126

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ابوعبیده سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس در کانال تلگرامی این گروه مقاومت، پیامی خطاب به حجاج بیت‌الله الحرام منتشر کرد. 

در ابتدای این پیام به آیه ۱۹ سوره توبه اشاره شده که خداوند در آن می‌فرماید: «آیا رتبه سقایت و آب دادن به حاجیان و تعمیر مسجدالحرام را با (مقام) آن کس که به خدا و به روز قیامت ایمان آورده و در راه خدا جهاد کرده یکسان می‌شمرید؟ هرگز آنان نزد خدا یکسان نخواهند بود و خدا ظالمان را هدایت نخواهد کرد».

 در بخش دیگری از این پیام آمده است: «از زائران بیت‌الله الحرام می‌خواهیم که با دعای خالصانه خود در مناسک حج از برادران خود در غزه و فلسطین و مردم صبور و مجاهدان آن را در این ایام بزرگ و مبارک یاد کنند».
 
ابوعبیده افزود: «وقتی ضیوف الرحمن مناسک حج را به جا می‌آورند، ما از طرف امت بزرگ اسلام با دشمنان خدا و اشغالگران غاصب جهاد می‌کنیم». 

او تأکید کرد: «طوفان‌الاقصی برای صیانت از سومین حرم شریف (بیت‌المقدس) انجام شد و مناسک حج فرصتی است تا حقیقت مبارزات ما با دشمنی که به محل عروج رسول‌الله تجاوز کرده و روزانه در آن دست به فساد و یهودی‌سازی می‌زند، برای امت اسلام بازگو شود».

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته