دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

درخواست استخدام ۸۸ هزار نیروی جدید در حوزه سلامت

درخواست استخدام ۸۸ هزار نیروی جدید در حوزه سلامت
مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت گفت: امسال تاکید ما در حوزه تامین نیروی انسانی بر جایگزین کردن نیرو‌های خروجی و بازنشسته و همچنین نیرو‌های مورد نیاز برای پروژه‌های جدید بهداشتی و درمانی است.
کد خبر : 916439

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیف الله مرادی با بیان اینکه در طول سه سال گذشته، ۳۶ هزار نیروی انسانی در وزارت بهداشت، بازنشسته شده اند، گفت: در سه سال گذشته مجوز جایگزین کردن نیرو‌های بازنشسته به وزارت بهداشت داده نشده که مکاتبات لازم به همراه ارائه جزییات و نقطه محل نیرو‌های بازنشسته با سازمان اداری و استخدامی کشور، انجام شده است.

وی افزود: دو روز پیش جلسه مفصلی با مسئولان سازمان اداری و استخدامی داشتیم و مقرر شد که مجوز استخدام نیرو‌های جایگزین به وزارت بهداشت داده شود. همچنین تامین نیرو‌های مورد نیاز پروژه‌های جدید حوزه سلامت شامل تخت‌های بیمارستانی، پروژه‌های بهداشتی و اورژانس که از ابتدا تا پایان سال افتتاح می‌شود نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: برای پروژه‌های جدید حوزه سلامت که امسال افتتاح می‌شود، به ۵۲ هزار و ۴۰۰ نیروی انسانی در رسته‌های مختلف نیاز داریم که درخواست آن را به سازمان اداری و استخدامی ارائه کرده ایم و در حال کارشناسی این سازمان است.

مرادی تصریح کرد: نظر سازمان اداری و استخدامی، استخدام ۲۵ هزار نیروی انسانی است، اما نیاز ما در سال جاری و همچنین جایگزینی نیرو‌های بازنشسته به ترتیب ۵۲ هزار و ۴۰۰ نفر و همچنین ۳۶ هزار نفر است و تلاش ما، تامین نیروی انسانی مورد نیاز با دریافت مجوز از سازمان‌های مرتبط است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته