دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 خرداد 1403 - 08:30
ورزش در آینه انتخابات ریاست جمهوری؛

استاد دانشگاه: انتظار می‌رود برای ورزش همگانی بودجه بیشتری در نظر گرفته شود

استاد دانشگاه: انتظار می‌رود برای ورزش همگانی بودجه بیشتری در نظر گرفته شود
دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی گفت: انتظار می‌رود که بخشی از بودجه وزارتخانه به صورت بیشتری به ورزش همگانی اختصاص پیدا کند تا ان‌شاءالله جامعه سالم و پویا داشته باشیم.
کد خبر : 916082

شاهین ریاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا درباره انتخابات ریاست جمهوری پیش رو و انتظاری که ورزشی ها از دولت جدید دارند، گفت: اولویت خانواده ورزشی مثل همیشه اول انتخاب فردی است که برای وزارت ورزش انتخاب می شود. باید ببینیم که رئیس جمهور جدید چه افرادی را انتخاب می کند و اینکه آیا در سیستم تغییر و تحولی ایجاد می کند یا به همین شکل ادامه خواهد داد.

وی افزود: در بخش ورزش قهرمانی، بودجه ای که امسال تصویب شد در مجلس نسبت به سال گذشته افزایش خوبی داشت و انتظار می رود که نتایج خوبی در برخی رشته ها المپیکی کسب کنیم. 

دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی درمورد تأکید رهبری به موضوع ورزش همگانی گفت: مقام معظم رهبری به ورزش همگانی تاکید دارند چرا که آن به طور مستقیم به وضع سلامت جامعه بر می گردد. این انتظار می رود که بخشی از بودجه وزارتخانه به ورزش همگانی اختصاص پیدا کند تا ان‌شاءالله جامعه سالم و پویا داشته باشیم.

ریاحی تأکید کرد: استعدادیابی در وزارتخانه بسیار مهم است.جدیدا استارت‌آپ‌های ورزشی زیادی تشکیل شده.می توانیم در بخش فناوری ورزشی با یک طرح گسترده و با مشارکت وزارت ورزش و دانشگاه های کشور و بخش خصوصی نرم افزار ها یا وسایل کمک آموزش ورزشی به سبک جدید تولید کنیم و مورد بهره برداری قرار دهی. در صورتی که این موضوع محقق شود می توانیم حتی آنها را به کشور های اطراف خلیج فارسی نیز صادر کنیم.

این دانشیار دانشگاه خاطرنشان کرد: جامعه ورزش مثل همیشه که در انتخابات گذشته شرکت کرده، دوباره این بار هم مشارکت خوبی خواهند داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته