دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 خرداد 1403 - 19:54

تاج: با تمام کاستی‌ها در فیفادی‌ها فعال بودیم/امیدوار به فوتسال در جام جهانی هستیم

تاج: با تمام کاستی‌ها در فیفادی‌ها فعال بودیم امیدوار به فوتسال در جام جهانی هستیم
رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: به تیم ملی فوتسال ایران برای موفقیت در جام جهانی پیش رو خوشبینم.
کد خبر : 917797

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال در مراسم برترین‌های فوتسال ایران در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ گفت: ابتدا اعیاد قربان و غدیر خم را تبریک می‌گویم. باید خدمت وزیر محترم ورزشّ هیأت رئیسه فدراسیون و تمام بازیکنان فوتبال و فوتسال خیز مقدم عرض کنم.

رییس فدراسیون فوتبال افزود: وظیفه خودم می‌دانم از تمام درگذشتگان در حوزه فوتبال بخصوص فوتسال همچون مرحوم معصومی و محمدی و ... یاد کنم.

وی ادامه داد: خانواده شهید و بزرگوار شهید الداغی نور چشم هستند که مادر بزرگوار ایشان نیز در اینجا حضور دارند. از حاضران در مراسم می‌خواهم به پاس شهید غیرت یک دقیقه آنها را تشویق کنند.

پس از تشویق‌های حضار نایب رئیس AFC و رییس کمتیه فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا افزود: از وزیر ورزش خواستیم سالن ورزشی فوتسال در اختیارمان قرار دهند تا استعدادیابی خوبی داشته باشیم. روند فوتسال رو به پیشرفت است و باید پیشرفت کنیم. سه کشور فارسی زبان در جام جهانی پیش رو در کشور ازبکستان حضور دارند. تمام این موارد اتفاقات خیلی مهمی است. وزیر ورزش کمک بسزایی کردند.

تاج تاکید کرد: هیچ رشته توپی مانند فوتسال در سطوح مختلف کسب عنوان نکرده است. امیدواریم وضع فوتبال از این بهتر هم شود.

وی خطاب به کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: با وجود اینکه وضع مالی خیلی خوبی نداشته و نداریم تمام پنجره‌های فیفا را در تیم‌های مختلف فعال گرده و بازی داشته باشیم.

تاج افزود: شخصا خیلی امیدوار هستم شهریورماه اتفاق خیلی مناسبی برای تیم ملی فوتسال در جام جهانی رخ دهد. از شمسایی بابت جوانگرایی تشکر می‌کنم. با همین جوان‌ها نتایج خوبی گرفتیم. از تمام دست اندرکاران لیگ فوتسال که به خوبی برگزار کردند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته