دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 خرداد 1403 - 16:03

ماجرای نشست اول فصل و توافق طرفین چیست؟/لزوم شفاف سازی باشگاه پرسپولیس در قبال ادعای بیرانوند و سایر بازیکنان

ماجرای نشست اول فصل و توافق طرفین چیست؟ لزوم شفاف سازی باشگاه پرسپولیس در قبال ادعای بیرانوند و سایر بازیکنان
ناراحتی بازیکنان پرسپولیس از باشگاه بابت کسر پاداش ها از اصل مطالبات ماجرای جالبی دارد.
کد خبر : 917762

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس امروز در یک استوری افشا کرده که باشگاه پرسپولیس  پاداش‌ها را از مطالبات‌ بازیکنان کسر کرده‌ است.

این موضوع که باعث ناراحتی بازیکنان پرسپولیس شده و البته با پرچمداری علیرضا بیرانوند مطرح شده ظاهرا یک دلیل دارد.

با قانون سقف بودجه که از سال گذشته از سوی سازمان لیگ وضع شده هیچ باشگاهی حق ندارد بیش از 20 درصد از کل قرارداد بازیکنان پاداش به اعضای تیم بدهد.با توجه به این قانون که عملا دست باشگاه ها را برای پرداخت پاداش بابت بردها بسته بود باشگاه پرسپولیس در ابتدای فصل گذشته بابت بردها به بازیکنان پاداش نمی داد اما بعد از مدتی طی صحبتی که بازیکنان با مسئولان باشگاه داشتند قرار بر این می شود پاداش ها داده شود اما این پرداختی ها در انتهای فصل از اصل مطالبات کسر می شود.

این طور که خبرنگار آنا کسب اطلاع کرده این توافقی بوده که بعد از شروع مسابقات لیگ برتر بین بازیکنان و باشگاه به صورت شفاهی انجام شده اما اکنون بازیکنان از این اتفاق ناراحت هستند. اکنون این سوال پیش می آید اگر این اتفاق با موافقت بازیکنان بوده چرا باید حالا که فصل تمام شده و روزهای تسویه حساب با بازیکنان رسیده به صورت اعتراضی مطرح شود و یا اینکه باشگاه بدون توافق با بازیکنان این کار را کرده است.

بهتر است باشگاه پرسپولیس در این زمینه شفاف سازی کند که آیا حرف های علیرضا بیرانوند درست است یا خود بازیکنان در جلسه با مدیران پرسپولیس این مسئله را پذیرفته بودند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته