دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 خرداد 1403 - 12:29

مدیر رسانه‌ای مس رفسنجان: نویدکیا سرمربی فصل بعد ماست/ انگیزه‌های لازم برای برتری بر سپاهان را داریم

مدیر رسانه‌ای مس رفسنجان: نویدکیا سرمربی فصل بعد ماست  انگیزه‌های لازم برای برتری بر سپاهان را داریم
مدیر رسانه‌ای مس رفسنجان گفت: محرم نویدکیا انگیزه‌های لازم را برای شکست سپاهان و قهرمانی به عنوان مربی در جام حذفی را دارد.
کد خبر : 917894

محمدجواد پاینده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه شرایط مس رفسنجان پیش از فینال جام حذفی مقابل سپاهان چگونه است، اظهار کرد:با توجه به عملکرد محرم نویدکیا در نیم فصل دوم فصل گذشته و رضایت باشگاه از عملکرد وی، از طرفی وجود قرارداد در فصل آینده، تنها مورد این بود که نویدکیا خاطرش از بودجه باشگاه برای فصل آینده آسوده شود که در جلسه با مدیریت باشگاه، نظرات وی تأمین شد و او فصل آینده سرمربی تیم است. این موضوع قطعاً در افزایش انگیزه سرمربی حرفه‌ای تیم مس رفسنجان در فینال جام حذفی تأثیر خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه تغییری در مدیریت باشگاه صورت نخواهد گرفت، گفت: مدیریت باشگاه به کار خود ادامه خواهد داد و کادرفنی تیم هم پس از اتمام فینال جام حذفی، لیست بازیکنان مدنظر خود را برای فصل آینده به مدیریت خواهد داد تا فصل نقل و انتقالات برای مس رفسنجان آغاز شود. همچنین در تلاش مشترکی که با باشگاه سپاهان داشتیم، ورزشگاه دیدار فینال جام حذفی تغییر کرد. اولین موضع‌گیری به ورزشگاه سردار آزادگان قزوین را هم محرم نویدکیا بلافاصله بعد از بازی نیمه‌نهایی با آلومینیوم اراک نشان داد. او خواست تا بازی در ورزشگاهی برگزار شود که زمین چمن با کیفیتی داشته باشد. خوشبختانه مسئولان سازمان لیگ هم به این موضوع توجه کردند و ورزشگاه بازی عوض شد، ضمن اینکه بازی با VAR برگزار می‌شود که اتفاق خیلی خوبی است. 

مدیر رسانه‌ای مس رفسنجان درباره اینکه هواداران سپاهان در فضای مجازی عنوان کرده بودند محرم نویدکیا با سابقه کاپیتانی و سرمربیگری سپاهان در فینال جام حذفی نمی‌تواند مس را قهرمان کند، تصریح کرد: نویدکیا مربی حرفه‌ای و کاربلدی است. انگیزه‌های بسیار زیادی برای بازی مقابل تیم سابقش را دارد. او به عنوان بازیکن ۴ مرتبه قهرمان جام حذفی شده، طبیعتاً خیلی انگیزه دارد تا به عنوان سرمربی هم به قهرمانی در این جام برسد. در دیدار لیگ برتر هم خیلی دوست داشت تا تیم مس برنده شود، اما آن بازی در نهایت مساوی تمام شد، اما فینال جام حذفی برنده می‌خواهد و نویدکیا انگیزه‌های لازم را برای برنده شدن در این بازی به شاگردان خود انتقال می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته