دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 خرداد 1403 - 08:45
در گفت‌وگو با آنا؛

شهسواری: مسابقات برون‌مرزی باعث آمادگی بیشتر می‌شود/ با حضور تیم‌های بنام کار برای ما راحت نیست

شهسواری: مسابقات برون‌مرزی باعث آمادگی بیشتر می‌شود  با حضور تیم‌های بنام کار برای ما راحت نیست
پرچمدار تنیس روی میز بانوان در المپیک 2024 پاریس گفت: وقتی در مسابقات برون مرزی اردو داشته باشیم، شرایط برای ما خیلی فرق می‌کند.
کد خبر : 917766

ندا شهسواری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا در خصوص آمادگی برای المپیک پاریس گفت: در حال حاضر در اردوی بابل هستم. در روز سوم در مسابقات آماده سازی با خانم صفایی شرکت کردم. بعد از اردو بابل دوباره آماده سازی شروع می شود. قطعا حضور در دو المپیک گذشته تأثیر خوبی در این المپیک برای من دارد. در المپیک قبلی با فاصله نزدیک 4 بر 3 نتیجه رو واگذار کردم اما امسال قطعا نتایج بهتری کسب می کنم. طبیعتا مسابقات امسال مثل سال های پیش سطح بالایی دارد و امیدوارم بازی های خوبی داشته باشم.

شهسواری در ارتباط با المپیک پاریس اظهار کرد: هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست. چین، کره و ژاپن بهترین های رشته تنیس روی میز هستند. با حضور این تیم ها قطعا کار برای ما راحت نیست. باید ببینم تا زمان شروع بازی میزان آمادگی من چقدر خواهد بود. در بازی های آسیایی به تشخیص کادر فنی خانم شیما صفایی به مسابقات اعزام شد. در مسابقات انتخابی تیم ملی که برگزار شد نیز خانم شیما صفایی اول شد و کادر فنی تشخیص داد که او به مسابقات برود. ما در رده نوجوانان و جوانان بازیکنان بسیار خوبی داریم که باعث می شود تنیس روی میز ایران زنده بماند. حضور این بازیکنان موجب می شود که امیدوار باشیم در آینده نیز در المپیک نماینده داریم.

بازیکن تیم ملی تنیس روی میز در خصوص اردوهای تدارکاتی گفت: بحث اردو بسیار مهم است. مسابقات برون مرزی باعث آمادگی بیشتر می شوند. وقتی در مسابقات برون مرزی اردو داشته باشیم، شرایط برای ما خیلی فرق می کند. یکی نکات مثبت این است که بنده در ترکیه بودم و هم آنجا هم در ایران بازی کردم و چند اردوی دیگر نیز داشتم که همین مسئله ذهن مرا برای بازی ها باز کرده بود. فدراسیون تنیس روی میز یکی از فدراسیون های روبه رشد معرفی شده است. این مقدار پیشرفت در فدراسیون تنیس روی میز جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته