دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک:

رشد، تربیت و توانمندسازی دوره اوان کودکی، هدف اصلی سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک است

رشد، تربیت و توانمندسازی دوره اوان کودکی، هدف اصلی سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک است
رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک هدف اصلی سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک را رشد، تربیت و توانمندسازی دوره اوان کودکی دانست و گفت: نقش و جایگاه سازمان، یاری‌گری، پدری و تولی‌گری است و به هیچ عنوان نقش رقیب را برای صنعت نخواهد داشت.
کد خبر : 915977

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای حمایت از فعالیت‌های زیست‌بوم صنایع خلاق اوان کودکی، توافق‌نامه ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک امضا شد.

مجتبی همتی‌فر، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در مراسم امضای این توافق‌نامه که در حاشیه دورهمی فعالان حوزه عرضه و فروش محصولات کودک برگزار شد، به تبیین اهداف و سیاست‌های سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک پرداخت.

وی، هدف اصلی سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک را رشد، تربیت و توانمندسازی دوره اوان کودکی دانست و گفت: نقش و جایگاه سازمان، یاری‌گری، پدری و تولی‌گری است و به هیچ عنوان نقش رقیب را برای صنعت نخواهد داشت.

همتی‌فر در این زمینه به رویداد و فروشگاه یارستان کودکستان به عنوان زنجیره ارتقای تولید کمی و کیفی محصولات تا رسیدن به دست مخاطب اشاره و به نقش تسهیل‌گری بدون تصدی‌گری سازمان تأکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته