دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
داستان‌هایی از شاهنامه فردوسی؛

مجموعه کتاب «یک پاورقی» رونمایی می‌شود

مجموعه کتاب «یک پاورقی» رونمایی می‌شود
داستان‌هایی از شاهنامه فردوسی در قالب مجموعه‌ای پنج جلدی با عنوان «یک پاورقی» دوشنبه ۲۱ خرداد در سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رونمایی می‌شود.
کد خبر : 916248

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، داستان‌هایی از شاهنامه فردوسی در قالب مجموعه‌ای پنج جلدی با عنوان «یک پاورقی» دوشنبه ۲۱ خرداد در سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رونمایی می‌شود.

این مجموعه شامل داستان‌هایی از «هفت‌خوان رستم، آرش کمانگیر، گردآفرید، زال و ضحاک» به نویسندگی محمد گودرزی‌دهریزی و امیرحسین زنجانبر کاری از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

عاطفه قنبریان نائینی، نگار اورنگ، مهشید دارابی و مرتضی یزدانی تصویرگران مجموعه پنج جلدی «یک پاورقی» هستند. مجموعه‌ای که برای گروه سنی بالای ۱۲ سال (نونگاه) منتشر شده است.

آیین رونمایی از مجموعه «یک پاورقی» با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران کل کانون پرورش فکری و نویسندگان و تصویرگران این آثار برگزار خواهد شد.

این مجموعه ۱۴:۳۰ تا ۱۶ دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ در سینما تئاتر کانون پرورش فکری واقع در خیابان خالد اسلامبولی (وزرای سابق)، پلاک ۲۶ رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته