دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران مطرح کرد؛

دریافت ۲۵۴ اثر در رویداد ملی مدرسه، منزل، تعالی محصل

دریافت ۲۵۴ اثر در رویداد ملی مدرسه، منزل، تعالی محصل
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به تعداد آثار در رویداد ملی مدرسه، منزل، تعالی محصل، گفت: امیدواریم ۲۵۴ اثری که در اختیار ما قرار گرفت بتواند در اختیار همکاران ما در مدارس قرار بگیرد تا بتوان از این آثار علمی در پیشبرد اهداف استفاده شود.
کد خبر : 915921

مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در رویداد ملی مدرسه، منزل، تعالی محصل گفت: با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام دادیم و با هدف اینکه در نظام تعلیم و تربیت یکی از مهمترین ارکان خانواده هست این رویداد را برگزار کردیم.

وی افزود: در سند تحول بنیادین در عرصه‌های مختلف وقتی صحبت می‌شود، یک اصل از بین همه موارد مندرج در سند تحول بنیادین بسیار برجسته‌تر است و آن کلمه مشارکت است به این معنی که پیشبرد اهداف عالیه نظام تعلیم و تربیت کشور محقق نخواهد شد مگر با اصل مشارکت.

بهرامی تصریح کرد: هرجا ما حضور خانواده را در کنار تعلیم و تربیت داشتیم اتفاقات خوب را شاهد بودیم،بر این اساس برگزاری چنین رویداد ملی برگزار شد که بتوانیم شرایط را برای حضور والدین مهیا کنیم.

وی ادامه داد: در آذر ماه سال گذشته که کار را شروع کردیم، مخاطبان ما هم اولیا و هم مربیان و دانشجویان فرهنگیان ما بودند، در اسفند هم شرایط برای دریافت آثاری که پیش‌بینی شده بود فراهم شد که در بخش تجربه‌نگاری ۷۵ اثر، در ایده‌پردازی ۷۲ و در بخش مقالات علمی ۱۰۷ اثر که از هرکدام ۱۰ اثر انتخاب شد.

بهرامی گفت: امیدواریم ۲۵۴ اثری که در اختیار ما قرار گرفت بتواند در اختیار همکاران ما در مدارس قرار بگیرد  تا بتوان از این آثار علمی در پیشبرد اهداف استفاده شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش و پرورش
ارسال نظر
هلدینگ شایسته