دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش؛

تعامل خانه و مدرسه؛ از نکات کلیدی در تربیت فرزندان اثربخش است

تعامل خانه و مدرسه؛ از نکات کلیدی در تربیت فرزندان اثربخش است
مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: تعامل خانه و مدرسه یکی از نکته‌های کلیدی هست که می‌تواند به ما در تربیت فرزندان این مرز و بوم و تقویت محیط آموزشی کارا و اثربخش کمک کند.
کد خبر : 915959

عاطفه مدبرنژاد، مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش در رویداد ملی مدرسه، منزل، تعالی محصل، اظهار کرد: تعامل خانه و مدرسه یکی از نکته‌های کلیدی هست که میتواند به ما در تربیت فرزندان این مرز و بوم و تقویت محیط آموزشی کارا و اثربخش کمک کند.

وی با بیان اینکه تعامل خانه و مدرسه می‌تواند میزان موفقیت دانش آموزان را بالا ببرد، گفت: هدف اصلی از این رویداد در راستای اجرایی سازی راهکار ۴_۴ سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مبنی بر افزایش مشارکت خانواده‌ها در مدرسه بوده است.

مدبرنژاد ادامه داد: این رویداد با هدف اجرایی سازی راهکار ۴_۴ کلید خورد و به تمامی استان‌ها ابلاغ شد که با استقبال بسیار خوبی از سمت مخاطبین شکل گرفت.

وی تصریح کرد: تعداد شرکت کنندگان بسیار بیشتر از ۲۵۴ نفر بیشتر بودند، اما ۲۵۴ نفر منتخبین استانی ما بودند، بدون شک پاسخ به این سوال که باید چکار انجام دهیم، از سمت شما که در کف مدرسه هستید می‌تواند کمک شایانی به ما کند.

مدبرنژاد گفت: ما هم به دنبال این هستیم که داده‌هایی که از کف میدان می‌آیند را به حوزه سیاست گذاری وصل کنیم و این رویداد به اینجا ختم نخواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته