دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

عوارض تصادف «عمو قناد» را زیر تیغ جراحی برد

عوارض تصادف «عمو قناد» را زیر تیغ جراحی برد
مجید قناد مجری و برنامه‌ساز باسابقه تلویزیون به دلیل عوارض ناشی از تصادف تحت عمل جراحی قرار گرفت.
کد خبر : 915328

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزار‌ی علم و فناوری آنا، مجید قناد مجری و برنامه‌ساز شناخته‌شده تلویزیون به دلیل عوارض ناشی از تصادف رانندگی در بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص) بستری است.

این مجری خاطره‌ساز به تازگی با حضور در برنامه تلویزیونی برمودا که از شبکه نسیم پخش می‌شد به ذکر خاطراتی اردوران کودکی و نوجوانی و فعالیت‌های خود در تلویزیون پرداخت که با استقبال مخاطبان هم مواجه شد. قناد در آن گفت‌وگو به یک تصادف رانندگی که حدود دوماه پیش در یکی از بزرگراه‌های تهران برایش پیش آمده بود نیز اشاره کرده بود.

گویا وی در پی این تصادف  به پزشک مراجعه نمی‌کند. اما هفته گذشته اختلال حرکتی را در پای خود حس می‌کند و پس از پیگیری پزشکی متوجه لخته خونی در مغز خود می‌شود و در نهایت در بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص) تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد. 

فرزند مجید قناد در گفت‌و‌گویی رسانه‌ای، ضمن رد شایعه ضربه مغزی این مجری پیشکسوت از روند روبه بهبودی حال او خبر داد.

مجید قناد (زاده ۸ شهریور ۱۳۳۳ در خرمشهر) تهیه‌کننده و کارگردان و مجری برنامه‌های کودک و نوجوان در تلویزیون ایران است. قناد در سال‌های دهه شصت تا نیمه دهه هشتاد از مجریان پرکار برنامه‌های تلویزوین بود. او به عنوان مجری برتر توسط مخاطبان خارج از کشور (شبکه جام جم) انتخاب شد از برجسته‌ترین آثار او می‌توان به برنامه «فیتیله جمعه تعطیله» نام برد که به صورت پخش زنده از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۹ بی‌وقفه در روز‌های جمعه و اعیاد مختلف پخش می‌شد.

خبرگزاری آنا از درگاه خداوند برای مجید قناد آرزوی سلامتی کامل و بازگشت به حوزه برنامه‌سازی کودک را دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته