دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برای بازیگر «متهم گریخت» دعا کنید

برای  بازیگر «متهم گریخت» دعا کنید
فتح‌الله طاهری، بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، صبح امروز (دوشنبه، ۸ مرداد ۱۴۰۳) بار دیگر در بیمارستان بستری شد.
کد خبر : 924643

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری آنا، فتح‌الله طاهری، بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر، به‌خاطر بیماری گوارشی از روز گذشته به بیمارستان انتقال داده شده و از صبح امروز در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری است. این پیشکسوت سینما و تلویزیون و تئاتر اردیبهشت امسال نیز بر اثر این بیماری در منزل خود بستری شد.

طاهری از جمله پیشکسوتان تئاتر آئینی و تعزیه است که اجرای نمایش‌های تئاتر مختلفی را در کنار استاد داوود فتحعلی‌بیگی در کارنامه نمایشی خود دارد.

این بازیگر پیشکسوت در فیلم های سینمایی چون «سد معبر»، «محمدرسول‌الله (ص)»، «پرویز» و، «یک اسم» و سریال‌های «نوبت لیلی»، «سیاوش»، «شرایط خاص»، «دردسر‌های عظیم» و «قهر و آشتی» ،«متهم گریخت» ایفای نقش داشته است.

با این حال اغلب مخاطبان پیگیر تلویزیون او را با ایفای نقش پدر منصور (سعید آقاخانی) در سریال «متهم گریخت» به کارگردانی رضا عطاران می‌شناسند. سریال که در ماه رمضان سال ۱۳۸۴ روی آنتن رفت و به یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های کمدی تلویزیون در دو دهه اخیر تبدیل شد.

خبرگزاری آنا برای این بازیگر پیشکسوت آرزوی بازیابی سلامتی و بازگشت به عرصه هنر را دارد.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته