دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 خرداد 1403 - 11:42
پش از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری؛

کواکبیان: نام دولتی که من می‌خواهم با آن بیایم دولت مردم سالار با شعار «صداقت با مردم» هست

کواکبیان: نام دولتی که من می‌خواهم با آن بیایم دولت مردم سالار با شعار «صداقت با مردم» هست
مصطفی کواکبیان پس از ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: نام دولتی که من می‌خواهم با آن بیایم دولت مردم سالار با شعار «صداقت با مردم» هست.
کد خبر : 914373

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مصطفی کواکبیان نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

وی پس از ثبت‌نام اظهار کرد: خدا را شاکریم که توفیق داشتیم امروز برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کنم.

کواکبیان افزود: نام دولتی که من می‌خواهم با آن بیایم دولت مردم سالار با شعار «صداقت با مردم» هست. ۵ برنامه راهبردی دارم که اولین آن تحقق جمهوریت سوم است. معتقدم که بار دیگر بازنگری قانون اساسی بر اساس اصل ۱۷۷ صورت گیرد. 

این نماینده سابق مجلس با بیان اینکه بسیاری از بن‌بست‌های کشور به دلیل بن‌بست‌هایی هست که در قانون اساسی وجود دارد، اضافه کرد: دومین برنامه‌ام لغو کامل تحریم‌ها و برقراری ارتباط با همه دنیا جز رژیم صهیونیستی بر مبنای عزت حکمت و مصلحت است.

وی گفت: سومین برنامه ام افزایش ارزش پول ملی و همچنین فسادزدایی با شفاف سازی کامل و همچنین حاکمیت قانون با دفاع از حقوق شهروندان است.

کواکبیان افزود: کمترین رشد را از نظر اقتصادی در بین کشورهای منطقه داریم و شاخص‌های اقتصادی ما در سطح بین الملل و حتی در کشور همسایه بسیار ناچیز است.

به گزارش آنا، فرآیند ثبت نام نهایی هر داوطلب شرکت در انتخابات ریاست جمهوری بین ۴۵ دقیقه تا یک ساعت به طول میانجامد و پس از آن داوطلبین فرصت دارند که در زمان ۵ دقیقه به ارائه برنامه‌های خود در جمع خبرنگاران بپردازند.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته