دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 خرداد 1403 - 14:35
با حضور در ستاد انتخابات؛

خوش‌چهره: فاقد شعار انتخاباتی هستم

خوش‌چهره: فاقد شعار انتخاباتی هستم
محمد خوش چهره با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور، در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد و به خبرنگاران گفت که فاقد شعار انتخاباتی هستم.
کد خبر : 914427

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد خوش چهره، نماینده اصولگرای مجلس هفتم با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور، در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

محمد خوش‌چهره نماینده سابق مجلس پس از ثبت نام به عنوان داوطلب انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در حضور خبرنگاران اظهار کرد: فاقد شعار انتخاباتی هستم ولی هم برای مجلس و هم برای انتخابات ریاست جمهوری به دلیل تقاضاهای گسترده‌ای که از طرف دوستان و علاقمندان از بنده صورت گرفت، تصمیم گرفتم ثبت نام کنم و حضور یابم.

وی افزود: در حالی که  وظایف مجلس و دولت در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و غیره حل مشکلات کشور است، ولی هر چقدر بیشتر پیش می‌رویم شاهدیم که  مسائل پیچیده‌تر شده و از مسئله تبدیل به معضل و از معضل  به بحران تبدیل شده است.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری اذغان کرد: به عنوان مثال هم اکنون در حوزه اشتغال، بحران اشتغال و بیکاری داریم و این هم چالش امنیتی هم اقتصادی و هم  سیاسی است. همچنین  هم اکنون در بخش مسکن بحران مسکن و قیمتها را دارا هستیم.

به گزارش آنا، فرآیند ثبت نام نهایی هر داوطلب شرکت در انتخابات ریاست جمهوری بین ۴۵ دقیقه تا یک ساعت به طول میانجامد و پس از آن داوطلبین فرصت دارند که در زمان ۵ دقیقه به ارائه برنامه‌های خود در جمع خبرنگاران بپردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته