دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 خرداد 1403 - 12:34
با حضور در وزارت کشور؛

محمد رویانیان در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد/ ما نیاز به قدرت ملی در گرو انسجام ملت ایران داریم

محمد رویانیان در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد  ما نیاز به قدرت ملی در گرو انسجام ملت ایران داریم
محمد رویانیان پس از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما نیاز به قدرت ملی در گرو انسجام ملت ایران داریم.
کد خبر : 915153

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد رویانیان، رئیس پلیس اسبق کشور دقایقی قبل برای ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شده و در حال انجام فرایند ثبت‌نام در این انتخابات است.

وی پس از ثبت‌نام در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در نظم جدید جهانی و افول نظام سیاسی اقتصادی باید ایرانی قوی و نوین در جهان جدید ایجاد کنیم. معتقدم در نظام مدیریتی کشور برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب باید با کارکرد درست تغییر ایجاد کنیم. همه گره‌های مدیریتی باید در کمتر از یکسال اول تغییر کند.

رویانیان ادامه داد: حکومت دولت بر اقتصاد به مردمی سازی اقتصاد آسیب میزند. بنده معتقد به دولت پاسخگو هستم و هر سه ماه به صورت زنده در تلویزیون پاسخگوی مردم خواهم بود. ما نیاز به قدرت ملی در گرو انسجام ملت ایران داریم. باید به آزادی‌های مشروع مردم احترام بگذاریم.

به گزارش آنا، فرآیند ثبت نام نهایی هر داوطلب شرکت در انتخابات ریاست جمهوری بین ۴۵ دقیقه تا یک ساعت به طول میانجامد و پس از آن داوطلبین فرصت دارند که در زمان ۵ دقیقه به ارائه برنامه‌های خود در جمع خبرنگاران بپردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته