دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1403 - 10:48
پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری؛

پزشکیان: دو مشکل در درون و بیرون کشور داریم

پزشکیان: دو مشکل در درون و بیرون کشور داریم
مسعود پزشکیان پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: برای ایجاد مشارکت پرشور وارد این صحنه از رقابت شدم. به تصور من ارائه حرف‌های جدید یا راه جدید وظیفه مجریان در کشور ما نیست. مشکل ما این است که ما آنچه که سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری و قانون برنامه است در یک طرف است و برای خودمان حرف‌های تازه می‌زنیم.
کد خبر : 914432

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسعود پزشکیان، نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی وارد ستاد انتخابات کشور شد.

مسعود پزشکیان، پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: برای ایجاد مشارکت پرشور وارد این صحنه از رقابت شدم. به تصور من ارائه حرف‌های جدید یا راه جدید وظیفه مجریان در کشور ما نیست. مشکل ما این است که ما آنچه که سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری و قانون برنامه است در یک طرف است و برای خودمان حرف‌های تازه می‌زنیم.

وی افزود: مجریان و قانون‌گذاران وظیفه دارند پیگیر سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری که به قانون برنامه تبدیل شده اند باشند از جمله مواردی که تاکید شده است و هنوز به آن نرسیده‌ایم شامل: برخوردار از سلامت، رفاه، امنیت غذایی، تامین اجتماعی، فرصت‌هیا برابر توزیع مناسب برابر نهاد مستقر خانواده به دور از فقر، تبعیض و بهره‌مندی از محیط‌زیست مطلوب است.

پزشکیان گفت: قانون برنامه‌ای که داریم باید اجرا می‌شده است و روندی که بوده باید عمل می‌کردیم. ارتباط منطقی باید با دنیا برقرار می‌کردیم، ما دو مشکل اساسی داریم در درون کشور و در بیرون کشور.

به گزارش آنا، فرآیند ثبت نام نهایی هر داوطلب شرکت در انتخابات ریاست جمهوری بین ۴۵ دقیقه تا یک ساعت به طول میانجامد و پس از آن داوطلبین فرصت دارند که در زمان ۵ دقیقه به ارائه برنامه‌های خود در جمع خبرنگاران بپردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته