دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1403 - 14:45

مشارکت ۹۴۰ دانشجو در جشنواره فرهنگی ورزشی امید دانشگاه آزاد

مشارکت ۹۴۰ دانشجو در جشنواره فرهنگی ورزشی امید دانشگاه آزاد
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی گفت:‌ ۹۴۰ دانشجوی آقا و خانم در قالب ۲۲ انجمن ورزشی در جشنواره فرهنگی ورزشی امید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه شرکت کردند.
کد خبر : 914254

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ محمدرضا ولیلو،‌ سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی امید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه اظهار کرد: ۹۴۰ دانشجوی آقا و خانم در قالب ۲۲ انجمن ورزشی در این جشنواره شرکت کردند.

وی با بیان اینکه دانشجویان در رشته‌های ورزشی دارت، بدمینتون، تنیس روی میز، فوتسال، بازی‌های الکترونیکی، والیبال و آمادگی جسمانی به رقابت با یکدیگر پرداختند، افزود: برای نخستین‌بار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه، ۲۵۰ دانشجوی خانم در رشته آمادگی جسمانی که در ۶ مرحله برگزار می‌شود، شرکت کردند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی عنوان کرد: ایجاد شورونشاط و نهادینه کردن ورزش بین دانشجویان از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره بوده و امیدواریم در برگزاری دومین دوره این جشنواره، میزان دانشجویان شرکت‌کننده به بیش از هزار و ۵۰۰ دانشجو افزایش پیدا کند.

ولیلو مطرح کرد: مسابقه بازی‌های الکترونیکی برای نخستین‌بار به صورت آزمایشی در این دوره از جشنواره در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برگزار می‌شود و در صورت دست‌یابی به اهداف برنامه‌ریزی شده، این واحد دانشگاهی در حوزه ورزش دانشجویان کشور، میزبان برگزاری این بازی‌ها در کشور خواهد بود.

به گزارش آنا، در بازی فینال مسابقات فوتسال جشنواره فرهنگی ورزشی امید، تیم آشوری با شکست تیم زرین به مقام اول دست پیدا کرد و موفق به دریافت جام شد، همچنین در بازی‌های والیبال نیز تیم منتخب دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با شکست رقبا، مقام اول را کسب کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته