دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 خرداد 1403 - 08:43
نادی خوراسگانی:

پیوند صنعت و دانشگاه پلی برای ورود به بازار کار و توسعه اشتغال است

پیوند صنعت و دانشگاه پلی برای ورود به بازار کار و توسعه اشتغال است
معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: پیوند صنعت و دانشگاه و جامعه دانشجویی عاملی مؤثر برای ورود به بازار کار و توسعه اشتغال است.
کد خبر : 913853

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدعلی نادی خوراسگانی معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه بازدید از «رویداد صدرا» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس گفت: پیوند صنعت و دانشگاه و جامعه دانشجویی عاملی مؤثر برای ورود به بازار کار و توسعه اشتغال است.

وی اضافه کرد: نمایشگاه صدرا با عنوان صدرا (صنعت، دانشگاه، راه‌اشتغال) با هدف آشنایی با دستاورد‌های صنایع، شرکت‌های تجاری و کسب اطلاعات درباره فرصت‌های شغلی برای دانشجویان متقاضی کار است.

معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر ضرورت پیوند صنعت و دانشگاه بیان کرد: ارتباط صنعت و دانشگاه و جامعه دانشجویی موجب می‌شود دانشجویان با مقوله بازار کار آشنایی پیدا کنند و محور پژوهش‌های دانشگاهی به سمت نیاز‌های جامعه و مطابق با صنعت و رفع مشکلات آن پیش رود.

نادی خوراسگانی با تأکید بر اینکه تقویت رابطه صنعت و دانشگاه از عوامل مهم در پیشرفت هر کشور است، ادامه داد: ارتباط صنعت و دانشگاه موجب می‌شود تا بر مبنای پژوهش‌محوری از یک سو دانشگاه‌ها مهارت‌های علمی و عملی را به درستی در اختیار دانشجویان قرار دهند و از سوی دیگر صاحبان صنایع با جامعه دانشگاهی در ارتباط باشند.

به گزارش آنا؛ نمایشگاه بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس با حضور فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان شهرستانی و استانی گشایش یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته