دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 خرداد 1403 - 08:56
لیگ ملت‌های والیبال

شریفی: دو سال است که عذرخواهی می‌کنیم/ حضرت‌پور: با اختلاف دو پوئن به آرژانتین باختیم

شریفی: دو سال است که عذرخواهی می‌کنیم  حضرت‌پور: با اختلاف دو پوئن به آرژانتین باختیم
ملی‌پوشان والیبال ایران پس از باخت میلی‌متری به آرژانتین دیدگاه‌های خود را رد مورد این ناکامی عنوان کردند.
کد خبر : 913629

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم ملی والیبال ایران در آخرین مسابقه هفته نخست لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب آرژانتین شد و یک امتیاز گرفت.

مرتضی شریفی که در این دیدار عنوان امتیازآورترین بازیکن را به دست آورد، درباره بازی مقابل آرژانتین گفت: بازی خوبی بود و می‌توانستیم برنده شویم، اما حیف شد. نمی‌دانم چه باید بگویم، دو سال است که عذرخواهی می‌کنیم. واقعاً نمی‌دانم چه بگویم. متأسفم، ببخشید.

دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران تأکید کرد: بازیکنان ایران واقعاً یکدل و جنگنده هستند، اما زورمان نرسید و شرمنده شدیم. هر چه از دست‌مان بر می‌آید انجام می‌دهیم، اما باز هم نتیجه نمی‌گیرم و خودمان هم از شرایط ناراحت هستیم.

وی درباره جایگزینی صالحی و کسب عنوان امتیازآورترین بازیکن در دیدار برابر آرژانتین، گفت: میثم صالحی ان‌شاءالله بهتر شود. مردم هم برایش دعا کنند، ما به این بازیکن نیاز داریم. هر چه از دستم برآید برای موفقیت تیم انجام می‌دهم. دست بچه‌ها درد نکند که کمک کردند و این عنوان را به دست آوردم.

حضرت‌پور: انتظار داریم مردم حمایت کنند

محمدرضا حضرت‌پور پس از این دیدار اظهار دکرد: به تمام بازیکنان تیم ملی ایران و کادر فنی خسته نباشید ویژه می‌گویم. تمام بازیکنان تلاش خود را کردند و کسانی که بازی را دیدند شاهد مسابقه نفسگیری بودند. کیفیت مسابقه از لحاظ فنی هم خیلی خوب بود و همه تلاش کردند.

وی ادامه داد: در ست پنجم با اختلاف دو پوئن باختیم. امیدوارم که این روند رو به رشدمان دوباره ادامه یابد. قطعاً در هفته‌های بعدی نتیجه بهتری خواهیم گرفت. خدا را شکر همه بازیکنان در حال پیشرفت هستند. انتظار داریم مردم حمایت کنند و ما هم قول می‌دهیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته