دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 خرداد 1403 - 10:02
در گفت‌وگو با آنا؛

منظمی: بعید می‌دانم مرادی بازداشت شده باشد، او با فدراسیون هماهنگ است/ تیم ملی در سطح اول لیگ ملت‌ها باقی می‌ماند

منظمی: بعید می‌دانم مرادی بازداشت شده باشد، او با فدراسیون هماهنگ است  تیم ملی در سطح اول لیگ ملت‌ها باقی می‌ماند
دبیر فدراسیون والیبال گفت: قطعاً تیم ملی والیبال در سطح اول لیگ ملت‌ها باقی می‌ماند و جای نگرانی نیست.
کد خبر : 913400

امیرحسین منظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه تیم ملی والیبال هر سه دیدار خود در لیگ ملت‌ها را با شکست و بدون کسب امتیاز به پایان رسانده، اظهار کرد: فدراسیون والیبال همه تلاش خود را کرد تا تیم ملی با بهترین شرایط وارد رقابت‌های لیگ ملت‌ها شود. خیلی از بازیکنان تیم ملی لژیونر هستند و با توجه به قراردادی که با تیم باشگاهی خود دارند در هفته آخر به اردوی تیم ملی اضافه شدند. بدون شک تیم ملی نیاز به هماهنگی دارد و بازی تدارکاتی به تیم کمک می‌کند. بر آن شدیم تا در بهترین کمپ برزیل اردو داشته باشیم و سه بازی تدارکاتی با تیم ملی این کشور برگزار کنیم.

وی ادامه داد: در بازی‌های تیم ملی مشخص است که بازی به بازی تیم بهتری می‌شویم و سطح هماهنگی ملی‌پوشان بیشتر می‌شود. رفته رفته شرایط در حال بهتر شدن است و به مرور تیم آماده‌تری می‌شویم. امیدواریم از بازی بامداد فردا با آرژانتین پیروزی‌های ما شروع شود و در هفته‌های دوم و سوم هم بتوانیم به برتری‌های بیشتری برسیم. هنوز برای کسب سهمیه المپیک ناامید نیستیم ولی باید ببینیم چه نتایجی در ادامه مسابقات کسب خواهیم کرد. کارمان با سه شکستی که در سه بازی اول گرفتیم خیلی سخت شد و باید بتوانیم بهترین بازی‌ها را در ادامه فصل کسب کنیم.  

دبیر فدراسیون والیبال در واکنش به این مسئله که سه شکست متوالی این نگرانی را ایجاد کرده که تیم ملی در ادامه راه پیروزی به دست نیاورد و عادت به باخت این تیم را به سری B لیگ ملت‌های والیبال ببرد، تصریح کرد: قطعاً تیم ملی والیبال در سطح اول لیگ ملت‌ها باقی می‌ماند و جای نگرانی نیست. تردیدی نیست که باید امتیازات بهتری بگیریم تا رنکینگ بهتری در رنکینگ جهانی پیدا کنیم و بتوانیم از اعتبار والیبال ایران دفاع کنیم. این توانایی را داریم تا امتیازات بهتری بگیریم و چون روز به روز بهتر شده‌ایم، احساسم این است برابر آرژانتین نتیجه بهتری نسبت به بازی‌های قبلی می‌گیریم.

وی در مورد اینکه وضعیت وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون والیبال مشخص نشده و او هنوز به اردوی تیم ملی در برزیل اضافه نشده، عنوان کرد:هنوز موفق نشدیم تا مرادی به اردوی تیم ملی اضافه شود. اطلاعی از کار شخصی او ندارم ولی هنوز موفق نشدیم تا او را اضافه کنیم.  

منظمی در خصوص اینکه صحت دارد وحید مرادی در امارات بازداشت شده، تأکید کرد: بعید می‌دانم چنین چیزی صحت داشته باشد. با فدراسیون هماهنگ است و قرار شده تا کار‌های شخصی خود را انجام دهد، دنبال آن کارهاست تا بتواند انجام‌شان دهد. بیشتر از این نمی‌دانم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته