دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جفری رایت بازیگر جدید «آخرین بازمانده از ما» +فیلم و عکس

جفری رایت بازیگر جدید «آخرین بازمانده از ما» +فیلم و عکس
جفری رایت، بازیگر سریال «دنیای غرب» به جمع بازیگران فصل دوم سریال آخرالزمانی «آخرین بازمانده از ما» پیوست؛ سریالی که این روزها فیلم‌ها و عکس‌های زیادی از پشت صحنه آن منتشر شده است.
کد خبر : 913350

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جفری رایت، بازیگر شناخته‌شده فیلم‌هایی همچون «داستان آمریکایی» (American Fiction) و «بتمن» و سریال تحسین‌شده «دنیای غرب» (Westworld) به جمع بازیگران فصل دوم سریال «آخرین بازمانده از ما» (The Last of Us) پیوست.

طبق این خبر قرار است رایت نقش شخصیت آیزاک را در این فصل سریال بازی کند. نکته قابل توجه اینجاست که این بازیگر هالیوودی که سابقه خوبی در زمینه صداپیشگی دارد و پیش از این در آثار محبوبی همچون «ریک و مورتی»، «چه می‌شد اگر...»، «من گروت هستم» و... حضور موفقی داشته، در فصل دوم بازی «آخرین بازمانده از ما» نیز به‌عنوان صداپیشه شخصیت آیزاک حضور داشته است.

البته جفری رایت تنها بازیگر جدید این سریال پرطرفدار نیست و تاکنون نام‌های زیادی برای حضور در فصل جدید این سریال معرفی شدند که از آن میان می‌توان به کیتلین دیور اشاره کرد که قرار است نقش شخصیت «اَبی» را ایفا کند. ابی از کاراکتر‌های کلیدی دنیای این سریال است و تعداد زیادی از دوستداران بازی «آخرین بازمانده از ما» در انتظار حضور او در سریال بودند.

یانگ مازینو بازیگر مینی‌سریال «مشاجره» (Beef) که سابقه نامزدی در جشنواره امی را دارد هم از جدیدترین ستاره‌های این سریال است. طبق اخبار منتشر شده این بازیگر قرار است نقش شخصیت «جسی» را در فصل جدید «آخرین بازمانده از ما» بازی کند. ایزابلا مرسد نیز برای ایفای نقش شخصیت «دینا» به فصل دوم این سریال پیوسته است.

اخیراً هم اعلام شده بود که چهار بازیگر جدید در این فصل سریال حضور خواهند داشت. دنی رامیرز برای ایفای نقش «مَنی»، اسپنسر لرد برای نقش «اوون»، آریِلا بارِر برای نقش «مِل» و تاتی گابریل برای نقش «نورا» به جمع بازیگران فصل دوم سریال مورد انتظار «آخرین بازمانده از ما» پیوستند و به این ترتیب ترکیب بازیگران این فصل تاحدود زیادی کامل شده است.

ترکیبی از کارگردان‌های قدیمی و جدید

اما به جز بازیگران فهرست کارگردانان فصل دوم سریال نیز منتشر شده است، فهرستی که در آن هم نام کارگردان‌هایی وجود دارد که در فصل گذشته جزو سازندگان سریال بودند و هم نام فیلمساز‌های جدید. در میان کارگردان‌هایی که فصل قبل هم حضور داشتند حضور کَریگ مازین، نِیل دراکمن و پیتر هوآر (کارگردان قسمت سوم فصل اول) در این فصل قطعی است و مارک مایلود (از سازندگان وراثت) کِیت هِرون (از سازندگان لوکی)، استفان ویلیامز (از سازندگان نگهبانان) و نینا لوپز – کورادو (از سازندگان پری میسون) فیلمساز‌هایی هستند برای نخستین بار به عنوان کارگردان در اپیزدو‌های مختلف «آخرین بازمانده از ما» حضور خواهند داشت.

فصل دوم سریال «آخرین بازمانده از ما» با بازی ستارگانش یعنی پدرو پاسکال و بلا رمزی این روز‌ها در حال تولید است و تاکنون هم عکس‌ها و فیلم‌هایی از پشت صحنه این فیلم به بیرون درز کرده است. طبق اعلام تولیدکنندگان این سریال احتمال نمایش فصل دوم آن در سال جاری میلادی منتفی است و اگر اتفاق ویژه‌ای (مثل اعتصاب نویسندگان در سال گذشته) رخ ندهد، این سریال در سال ۲۰۲۵ به نمایش درمی‌آید.

در ادامه عکس‌های منتشرشده از شخصیت‌های اصلی سریال در فصل دوم و فیلم لورفته از پشت صحنه این اثر را تماشا کنید.

جفری رایت بازیگر جدید «آخرین بازمانده از ما» +فیلم و عکس

پدرو پاسکال در نقش جوئل

جفری رایت بازیگر جدید «آخرین بازمانده از ما» +فیلم و عکس

بلا رمزی در نقش اِلی

 

ویدئویی جدید و لورفته از بازی بلا رمزی (الی) و ایزابلا مرسد (دینا) سر صحنه فیلمبرداری فصل دوم سریال 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته