دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 خرداد 1403 - 15:49

مهدوی: برای مصاحبه برخی بازیکنان متاسفم/ کاش نکونام بازیکنانش را ممنوع‌المصاحبه می‌کرد+ فیلم

مهدوی: برای مصاحبه برخی بازیکنان متاسفم  کاش نکونام بازیکنانش را ممنوع‌المصاحبه می‌کرد+ فیلم
پیشکسوت فوتبال گفت: کاش جواد نکونام دیروز بازیکنانش را ممنوع‌المصاحبه می‌کرد.
کد خبر : 913320

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا مهدوی در خصوص حضورش در کلاس های آموزشی کانون مربیان عنوان کرد: من گلایه می‌کنم از فوتبالی‌هایی که می‌توانند در کلاس‌های آموزشی شرکت کنند، اما نمی‌آیند. این کلاس ها خیلی مفید است و حیف است که از دست بدهیم.

وی در مورد شرایط بازی های روز گذشته لیگ برتر عنوان کرد: من گفته بودم شرایط استقلال هفته به هفته سخت می‌شود. به استقلال خوزستان تبریک می‌گویم که در یک نیمه سه گل به پرسپولیس می‌زند. نساجی هم تیم خوبی نشان داد. حیف است که این تیم ها در پایین جدول هستند.

مهدوی در مورد تفاوت سرخابی ها تصریح کرد: استقلال هم خوب بازی می‌کند، اما پرسپولیس روان‌تر بازی می‌کند.تیم قهرمان فقط برای برد به میدان می‌رود نه برای یک امتیازاین موضوع را خود نکونام بارها در طول فصل نشان داده است.

این پیشکسوت فوتبال در مورد مصاحبه بازیکنان استقلال بعد از بازی با نساجی خاطر نشان کرد: من برای مصاحبه برخی بازیکنان متاسف می‌شوم، همه اش فرار رو به جلو می‌کنند. من باید در مصاحبه ادبیات خود را رعایت کنم و نباید حرف‌هایی زده شود که در شان فوتبالیست نباشد.از نکونام خواهش می‌کنم کاش بازیکنانش را ممنوع المصاحبه می‌کرد.همان طور که معلم داوری می‌آورند باید مدیر رسانه‌ای خوب هم داشت.خب هوادار وقتی حرف‌ها را می‌شنوند با شنیدن برخی مصاحبه بازیکنان به آنها بر می‌خورد.کدام کادری به بازیکن اجازه می‌دهد به داوری‌ها این قدر حرف بزند؟آیا الفاظی که این طور استفاده می‌کنید کسی از شما می‌ترسد؟

برای مشاهده کامل این مصاحبه فیلم زیر را ببینید:

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته