دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 خرداد 1403 - 22:12

درویش: هفته بیست و دوم گفتم بازی هایمان را ببریم قهرمان می‌شویم/ به تمدید قرارداد با اوسمار نزدیک شدیم+فیلم

درویش: هفته بیست و دوم گفتم بازی هایمان را ببریم قهرمان می‌شویم  به تمدید قرارداد با اوسمار نزدیک شدیم+فیلم
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:هفته بیست و دوم گفتم اگر ما بازی‌های خودمان را ببریم قهرمان می‌شویم.
کد خبر : 913127

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری انا، رضا درویش بعد از صعود پرسپولیس به صدر جدول رده بندی لیگ برتر اظهار کرد: بازیکنان ما هم نتیجه را گرفتند و هم صدر جدول را که جای تبریک به هواداران دارد. من گفته بودم سه فینال داریم و هفته بیست و دوم گفتم اگر بازی هایمان را ببریم قهرمان می شویم و ان شاالله خدا کمک می کند که این اتفاق رخ بدهد.

وی در خصوص اینکه در بین دونیمه هواداران ورزشگاه را ترک کردند گفت: به هر حال آستانه تحمل تماشاگران با هم فرق دارد. البته گلهای بدی هم خوردیم ولی برای اینکه بازیکنان ما نشان بدهند بازیکنان بزرگی هستند دیدید که چگونه بازی کردند. مهم برد بازی بود و نوش جان هواداران. امیدوارم 2 بازی بعدی را هم ببریم و قهرمان شویم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه برنامه اش برای فصل نقل و انتقالات گفت: از سرمربی تیم خواستیم چند بازیکن شایسته به ما معرفی کند. اگر بازیکنی به ما نقطه قوت بدهد اضافه می شود هر چند دیدید که ال کثیر امروز چقدر خوب کار کرد. همه تلاشمان را می کنیم که خواسته هواداران که قهرمانی آسیا است را به دست بیاوریم اما اول باید برنامه بریزیم و تلاش کنیم دو بازی آینده را ببریم. برای مسابقات آسیایی هم باید با برنامه به مصاف تیم های بزرگ برویم.

درویش تاکید کرد: جا دارد به مردم ایران تسلیت بگویم ولی سرداران بزرگ خلبان که کمتر از آنها اسم برده شد که باید به آنها هم اشاره کرد. به هر حال رئیس محترم جمهور و وزیر امروز خارجه مشهور بودند ولی خلبانان عزیز همه جانشان را گذاشتند و به خانواده آنها تسلیت می گویم.

وی با اشاره به بودجه فصل بعد پرسپولیس گفت: همین چند روز قبل نشستی با هیات مدیره داشتیم و قولهای خوبی به ما برای فصل اینده دادند.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص تمدید قرارداد اوسمار گفت: با او صحبت کردیم و به تمدید قرارداد با وی نزدیک شدیم و ان شاالله این هفته همه چیز را نهایی می کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته