دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 خرداد 1403 - 11:58

بازنده‌ها بین دو نیمه از آزادی رفتند؛ برنده واقعی هفته تماشاگران صبور پرسپولیس+فیلم

بازنده‌ها بین دو نیمه از آزادی رفتند؛ برنده واقعی هفته تماشاگران صبور پرسپولیس+فیلم
بازی تیم‌های پرسپولیس و استقلال خوزستان مثل بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک سرشار از هیجان و جذابیت بود. 
کد خبر : 913219

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، یکی از عجیب‌ترین حاشیه‌های بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان ترک ورزشگاه از سوی بخشی از هواداران پرسپولیس در بین دو نیمه بود. هوادارانی که ناامیدی را معنا کردند و حتی حاضر نشدند یک درصد به خودشان و تیمشان شانس بدهند که شاید کامبک بزند.

بدون شک ویدیوی مربوط به خروج هواداران پرسپولیس از ورزشگاه در بین دو نیمه از عجیب‌ترین ویدیو‌های تمام سال‌های اخیر بود، اما برنده واقعی نه پرسپولیس بلکه هوادارانی بودند که تا آخرین دقیقه در ورزشگاه ماندند و تیمشان را حمایت کردند. این عده احتمالاً هنوز بازی معروف پرسپولیس و استقلال و هت تریک تاریخی ایمون زاید را در ذهن داشتند و قاعدتاً جزو آدم‌هایی هستند که حتی در بدترین شرایط به آینده امیدوارند. 

پرسپولیس که در نیمه اول بازی با استقلال خوزستان بسیار بد و همه را از خود ناامید کرد، در نیمه دوم رفته رفته تبدیل به تیم بهتری شد و البته نباید فراموش کنیم که هر چهار گل خود را بعد از ۱۰ نفره شدن استقلال خوزستان زد. با این حال این بازی یک بار دیگر به همه ما ثابت کرد که فرهنگ هواداری در ایران و اروپا تفاوت بسیاری دارد. همین چند روز پیش هواداران لورکوزن با اینکه تیمشان سه گل از آتالانتا خورده بود و معلوم بود که نمی‌تواند جبران کند، تا دقیقه آخر تیم محبوب خود را تشویق و حمایت کردند، اما در اینجا بخشی از هواداران پرسپولیس با اینکه هنوز یک نیمه از بازی باقی مانده بود به خانه رفتند و قید تماشای نیمه دوم را هم زدند!

پرسپولیس با کامبک تاریخی مقابل استقلال خوزستان به صدر جدول رفت و برای اولین بار در فصل جاری سرنوشت قهرمانی در دست شاگردان ویرا خواهد بود. در آن سو استقلال باز هم نمایش ضعیفی داشت و نتوانست شبیه قهرمان‌ها بازی کند به طوری که بعد از بازی حجم انتقادات از جواد نکونام شدت گرفت و او باید خود را برای دو هفته سخت پایانی آماده کند آن هم در حالی که حالا دیگر سرنوشت قهرمانی در دست رقیب دیرینه است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته