دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 خرداد 1403 - 22:52

عالیشاه: تا مرز سکته پیش رفتیم/ بازیکن استقلال خوزستان سُر خورد؟ می‌خواست سُر نخورد! +فیلم

عالیشاه: تا مرز سکته پیش رفتیم  بازیکن استقلال خوزستان سُر خورد؟ می‌خواست سُر نخورد! +فیلم
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اتفاقی که در نیمه اول رخ داد ما را تا مرز سکته پیش برد.
کد خبر : 913130

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امید عالیشاه بعد از برتری پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: واقعا باورمان نمی شد چون غافلگیر شده بودیم. در بین دو نیمه صحبت کردیم که ما که بازی را باختیم ولی تلاشمان را می کنیم که گل بزنیم و خدا کمک کرد که برنده شدیم. امیدوارم دیگر چنین اتفاقاتی رخ ندهد چون تا مرز سکته پیش رفتیم. از تماشاگران هم تشکر می کنم که صبوری به خرج دادند و حمایتمان کردند. تمام توانمان را می گذاریم که بجنگیم. تا روزی که بازی ها ادامه دارد تمام تلاشمان را انجام می دهیم.

 وی افزود: ما روی گل دوم غافلگیر شدیم ولی از هواداران خیلی تشکر می کنم که از ما حمایت کردند. بازیکنان و کادر فنی همه جوره از ما حمایت کردند. تک تک بچه های تیم ما می دانند پیراهن کدام تیم را پوشیده اند. هر زمانی که خود من از بیرون وارد زمین شدم تمام توانم را گذاشتم. 

عالیشاه در خصوص اینکه آیا تیمش قهرمان می شود یا خیر گفت: خوشحالی برد امشب تمام می شود و باید برای بازی آینده آماده شویم.

مهاجم پرسپولیس در خصوص اینکه حریف از داوری خیلی ناراحت بود گفت: پنالتی ما که همه گفتند درست بود ضمن آنکه روی اورنوف هم پنالتی شده بود. در مورد اخراج بازیکن حریف هم اگر سر خورده می خواست سُر نخورد!

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته