دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 خرداد 1403 - 23:08

ترابی:هواداران بدانند ما اصلا نا امید نشده بودیم/ با هیچ تیمی برای فصل بعد حرف نزدم+فیلم

ترابی:هواداران بدانند ما اصلا نا امید نشده بودیم  با هیچ تیمی برای فصل بعد حرف نزدم+فیلم
وینگر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران بدانند با وجود اینکه عقب افتاده بودیم ولی اصلا نا امید نشده بودیم.
کد خبر : 913134

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی ترابی در خصوص برتری پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان گفت: جا دارد به همه کسانی که به ورزشگاه آمدند و از ما حمایت کردند تبریک بگویم. فکر نمی کردیم بازی اینقدر سخت باشد ولی خدا را هزار بار شکر که برنده شدیم.

وی در خصوص اعتراض برخی هواداران در نیمه اول گفت: من به هواداران می گویم ما نا امید نشدیم و امیدوارم آنها هم هیچوقت نا امید نشوند. شاید دوباره در چنین شرایطی قرار بگیریم ولی اینجا پرسپولیس است و هر کاری از این تیم بر می اید.

مهاجم پرسپولیس در خصوص تمدید قراردادش و شایعه جدایی وی گفت: ان شاالله بازی ها تمام شود و باید لذت ببریم. فعلا هیچ خبری نیست و دو بازی دیگر مانده که امیدوارم قهرمان شویم.

ترابی درخصوص اینکه الان فرمان قهرمانی دست پرسپولیس است گفت: الان تقدیر دست ما است و باید تمرکز بهتری داشته باشیم. قطعا همه می دانند در چه شرایطی هستیم.

وی در پاسخ به سوال یک خبرنگار مبنی بر اینکه خیلی ها می گویند او اولین جدا شده پرسپولیس است گفت: هنوز هیچ صحبتی نشده و تا اینجا هم اتفاقی رخ نداده است ولی امیدوارم باشگاه چاره خوبی برای آینده داشته باشد. امروز برد خوبی به دست آوردیم و دوست ندارم حرفی بزنم تماشاگران ناراحت شوند. امیدوارم حمایت کنند تا قهرمان شویم.

ترابی با اشاره به اینکه با هیچ تیمی صحبت نکرده است گفت: من اصلا نمی دانم باشگاه برای فصل اینده چه برنامه ای دارد ولی ان شاالله بعد از این دو بازی تصمیم گیری خوبی صورت بگیرد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته