دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 ارديبهشت 1403 - 11:49
سرپرست دانشگاه آزاد دامغان:

حسابداری در آمار‌های سالانه جزء ۱۰ شغل پولساز دنیاست

حسابداری در آمار‌های سالانه جزء ۱۰ شغل پولساز دنیاست
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی دامغان عنوان کرد: شغل حسابداری در آمار‌های سالانه همواره جزء ۱۰ شغل پولساز انتخاب می‌شود.
کد خبر : 911696

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از دامغان، سومین همایش ملی چشم‌انداز‌های نوین در حسابداری، نوآوری، رشد و توسعه در کسب و کار با حضور استادان، دانشجویان و شاغلین حرفه‌ای رشته‌ حسابداری با ارائه و ارسال بیش از ۱۵۰ عنوان مقاله به صورت سخنرانی در قالب پنل‌های تخصصی و چاپ پوستر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان برگزار شد.

سرپرست دانشگاه  آزاد اسلامی واحد دامغان در این همایش با بیان اینکه دامغان به‌عنوان یکی از شهر‌های تاریخی کشور دارای ره‌آورد محصول پسته به عنوان شهری اقتصادی مطرح است، اظهار کرد: تولید محصول و حضور در بازار نیازمند دانش علم حسابداری بوده و در هر کسب و کاری در هر جایی، بدون در نظر گرفتن اندازه آن، قطعا به یک حسابدار نیازمند است.

حسین افشاری متذکر شد: حسابداری یکی از رشته‌های پرطرفدار در بین افراد بوده که به‌دلیل تنوع شاخه‌های آن، هر فردی می‌تواند زمینه‌ای که بیشترین ارتباط را با آن برقرار می‌کند انتخاب کند و پس از تحصیل در آن شاخه وارد بازار کار مرتبط شود و در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین رشته‌های دانشگاهی و شغل‌ها در ایران و جهان است و شغل حسابداری در آمار‌های سالانه همواره جزء ۱۰ شغل پولساز انتخاب می‌شود.

حسابداری در آمار‌های سالانه جزء ۱۰ شغل پولساز دنیاست

افشاری تأکید کرد: سومین همایش ملی چشم‌انداز‌های نوین در حسابداری، نوآوری، رشد و توسعه در کسب و کار به‌عنوان گردهمایی دانشگاهیان، شاغلین حرفه‌ای حسابداری، مالی و حسابرسی می‌تواند نقش مهمی را در تبادل دانش و دستاورد‌های علمی و پژوهشی ایفا کند و از طریق این همایش‌ها نتایج پژوهش‌ها و دستاورد‌های علمی محققان به نحو شایسته‌ای در اختیار علاقه‌مندان به موضوع پژوهش قرار گیرد و در پایگاه‌های ملی معتبر کشور نمایه شود.

دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان با اشاره به اهمیت برگزاری همایش‌های ملی حسابداری تصریح کرد: برگزاری این گونه همایش‌ها از جهات مختلفی مورد توجه است؛ ازجمله تبادل دانش که فرصت مغتنمی را فراهم می‌آورد تجربیات و نتایج پژوهشی محققان و استادان حسابداری به اشتراک گذاشته و مورد تحلیل قرار بگیرد.

وی تبیین کرد: انتشار نتایج پژوهش‌ها در همایش‌های ملی می‌تواند به تکمیل گردیدن سیر تکاملی مسائل علمی کمک کند و به بسط و توسعه تحقیقات کمک می‌کند.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان بیان کرد: همایش‌های ملی حسابداری نقش مهمی در توسعه دانش حسابداری و ارتقای کیفیت تحقیقات دارد و باید هر ساله با همکاری استادان گروه حسابداری، دانشجویان و شاغلین حرفه‌ای به شکل باشکوه‌تری برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته