دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مرداد 1403 - 08:42

داستان متفاوت خانواده‌ای که رکورددار تحصیل در دانشگاه آزاد هستند

داستان متفاوت خانواده‌ای که رکورددار تحصیل در دانشگاه آزاد هستند
خانواده‌ای چهار نفره متشکل از پدر، دو فرزند و عروس به طور همزمان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر تحصیل می‌کنند و به این ترتیب رکورددار تحصیل در این دانشگاه شده‌اند.
کد خبر : 923491

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، چهار عضو یک خانواده اشکذری در حال تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر هستند.

عباس طالبیان اشکذری به‌تازگی مقطع کاردانی حسابداری را گذرانده و دانشجوی کارشناسی حسابداری شده و فرزندانش علی اکبر و علی اصغر دانشجوی کاردانی حسابداری هستند. زهرا کریمی (همسر علی‌اکبر)، عروس این خانواده هم دانشجوی کارشناسی میکروبیولوژی است.

با وجود اینکه خانواده‌هایی هستند که با داشتن یک دانشجوی دانشگاه آزادی بازهم گلایه‌مندند و می‌گویند نمی‌توانیم هزینه‌های دانشگاه آزاد اسلامی را بپردازیم؛ با این حال طالبیان معتقد است دانشگاه آزاد اسلامی با شرایط مطلوبی که دارد موجب می‌شود دانشجویان هیچ دغدغه‌ای در دوران تحصیل خود نداشته باشند و تنها به کسب دانش بپردازند و صاحب علم و اندیشه باشند.

طالبیان اشکذری در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علت تحصیل خود، فرزندان و عروسش در دانشگاه آزاد اسلامی اشکذر را در این می‌داند که دانشگاه آزاد اسلامی در سال‌های اخیر در موضوع پژوهشی و فناوری پیشرفت بسیاری داشته و به‌لحاظ فرهنگی هم بسیار قوی است و امکانات و تجهیزات بسیار خوبی دارد.

از سوی دیگر برای افرادی که شاغل هستند تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر بسیار مناسب است؛ چراکه دانشجویان می‌توانند در روز‌های آخر هفته و ساعات عصر سر کلاس‌های درس حاضر شوند و مسئله‌ای که از تمامی این موارد اهمیت بیشتری دارد آن است که دانشجو می‌تواند در شهر خود با آرامش خاطر و کنار خانواده به تحصیلات ادامه دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته