دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 بهمن 1402 - 13:20

راهیابی ۱۶ تیم دانشجویی کرمانشاه به مسابقات کشوری کرسی‌های آزاداندیشی

راهیابی ۱۶ تیم دانشجویی کرمانشاه به مسابقات کشوری کرسی‌های آزاداندیشی
دومین مرحله استانی رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه‌های استان کرمانشاه در حال برگزاری است که در پایان ۱۶ تیم دانشجویی به مرحله کشوری این رویداد راه پیدا می‌کنند.
کد خبر : 893665

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دومین مرحله استانی رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه‌های استان کرمانشاه  با حضور افشین غنی‌زاده سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه و مسعود باغفلکی معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی استان آغاز به کار کرد که در پایان از ۷۰ تیم راه‌یافته به مرحله دوم، دو تیم سلامت، پنج تیم اجتماعی، ۶ تیم فرهنگی، یک تیم اقتصادی، یک تیم هنر و معماری و یک تیم سیاسی به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

افشین غنی‌زاده با حضور در محل برگزاری مناظرات کرسی‌های آزاداندیشی و استقبال از این حرکت ارزشمند اظهار کرد: از اینکه مناظرات کرسی‌های آزاداندیشی در مجموعه دانشگاه آزاد و سایر دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود بسیار خرسندیم؛ چراکه کار ارزشمند و پسندیده‌ای است،  یکی از بهترین و مؤثرترین فعالیت‌های فرهنگی به شمار می‌رود و قدرت تحمل در شنیدن نظر‌های مخالف را افزایش می‌دهد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: شنیدن نظر‌های موافق و مخالف درباره موضوعات مختلف روز در جامعه امروز نیاز است. امیدواریم این موضوع از دانشجویان به سمت مسئولان، کارکنان و سایرین منتقل شود و به این کار ارج می‌نهیم. بنا به اقتضا و شرایط آماده‌ایم هر موضوعی را که می‌تواند در رشد و تعالی دانشگاه و استان مؤثر باشد از طریق این کرسی‌ها با برنامه‌ریزی مناسب معاونت فرهنگی و اطلاع‌رسانی روابط عمومی برگزار کنیم به‌عنوان نمونه حتی خارج از سیستم رسمی آماده‌ایم این نظریه‌پردازی‌ها و مناظرات بین دانشجویان دو دانشکده نیز برگزار شود.

وی تأکید کرد: برگزاری این کرسی‌ها از طرفی آموزنده بوده؛‌ چراکه ازنظر سبک برگزاری، تاب‌آوری، افزایش قدرت تحمل و کنترل خشم بسیار تأثیرگذار است و از طرفی هم ازنظر علمی و مباحث روز جامعه اطلاعات زیادی در اختیار افراد قرار می‌دهد.

غنی‌زاده از حوزه معاونت فرهنگی به‌عنوان برگزارکننده این رویداد، داورانی که پای ثابت این مسابقات بوده‌اند یا به تازگی به این جمع اضافه شده‌اند و دانشجویانی که وقت می‌گذارند و درباره مسائل و مباحث روز جامعه با جمع‌آوری مطلب و مطالعه شرکت کرده‌اند و توسط دو گروه موافق و مخالف بررسی و نظریه‌پردازی می‌کنند تشکر ویژه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته