دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 دی 1402 - 10:54

گسترش فضای هم‌افزایی با برگزاری ضیافت اندیشه استادان

گسترش فضای هم‌افزایی با برگزاری ضیافت اندیشه استادان
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: نشست هم‌اندیشی استادان باب آشنایی بیشتر همکاران را با هم فراهم کرده و باعث شده محیط هم‌افزایی داشته باشیم.
کد خبر : 889727

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست صمیمانه هم‌اندیشی استادان با موضوع«حقوق اساسی جمهوری اسلامی ایران» با شرکت جمعی از اعضای هیئت علمی، افشین غنی‌زاده سرپرست و حجت‌الاسلام امین معظمی‌گودرزی مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در این دانشگاه برگزار شد.

افشین غنی‌زاده در این نشست اظهار کرد: این جلسات عواید زیادی برای دانشگاه داشته است ازجمله اینکه بین جمع شرکت‌کننده هم‌دلی و هم‌افزایی ایجاد شده و با مسائل و مشکلات دانشگاه بیشتر آشنا خواهیم شد به‌ویژه سؤالاتی که ممکن در ذهن ما ایجاد شود و فرصت طرح آن را نداشته‌ایم مطرح کنیم و به جواب قانع‌کننده برسیم.

وی افزود: از دیگر ارزش‌های این جلسات تشریک‌مساعی اعضای هیئت علمی با مسائل، مشکلات و موضوعات دانشگاه بوده و این بسیار ارزشمند است؛ زیرا چند فکر و اندیشه می‌تواند در حل مسائل و مشکلات بهتر تصمیم‌گیری کند و راهکار دهد. این‌گونه جلساتی که همه با هم پای‌کار باشند ارزش بسیاری دارد؛ بنابراین همه همکاران در گروه‌های مختلف آموزشی و پژوهشی پای‌کار بیایند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: از دیگر فواید این جلسات این است که باب آشنایی بیشتر همکاران را با هم فراهم کرده و باعث شده محیط هم‌افزایی داشته باشیم. همکاران باید مشارکت بیشتری در موضوعات داشته باشند تا خروجی این جلسات ارزشمندتر از گذشته باشد و همه بهره کافی از این جلسات ببریم.

حجت‌الاسلام امین معظمی‌گودرزی مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه نیز گفت: همه ما انسانیم، یک خالق داریم  از نعمت تفکر و اندیشه سود می‌بریم و با گفتمان و هم‌اندیشی می‌توانیم به بهترین راهکار‌ها دست یابیم.

به گزارش آنا، در ادامه این جلسه به موضوع اصلی یعنی حقوق اساسی جمهوری اسلامی ایران پرداخته شد و با مطرح شدن نظرات، اندیشه‌ها و پیشنهاد‌ها حاضران ادامه پیدا کرد. یازدهمین جلسه ضیافت اندیشه استادان به مدت ۱۶ ساعت و به همت دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته