دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا؛

سردار ضیغمی: می‌توان به خروجی دانشجویان دانشگاه آزاد اتکا کرد + فیلم

سردار ضیغمی: می‌توان به خروجی دانشجویان دانشگاه آزاد اتکا کرد + فیلم
جانشین فرمانده قرارگاه رسانه‌ای سپاه گفت: در جامعه اقبال به دانشگاه آزاد متفاوت از گذشته شده است، خروجی‌های دانشگاه آزاد پیش از این خروجی قابل اتکا و قابل اعتماد نبود ولی امروز خروجی دانشجویان دانشگاه آزاد قابل تکیه است.
کد خبر : 891522

سردار عبدالله ضیغمی جانشین فرمانده قرارگاه رسانه‌ای سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: سابقاً یکی از بزرگترین نگرانی‌های ما این بود که دانشگاه آزاد آیا نیروی تراز انقلاب تربیت می‌کند یا خیر؟ در بازدیدی که نمایشگاه روایت تحول دانشگاه آزاد انجام دادیم، تحول در مدیریت، ساختار و تحول در حوزه محتوا را به وضوح شاهد بودیم که مرهون زحمات مدیریت شایسته، کارکنان، اساتید وهیئت‌علمی دانشگاه آزاد است.

ضیغمی بیان کرد: به وضوح شاهد هستیم که تحولات بزرگ و شگرفی در دانشگاه آزاد اتفاق افتاده است و دانشگاه آزاد به سرعت به واقعیت‌هایی که در جامعه به آن نیاز دارد، نزدیک می‌شود.

جانشین فرمانده قرارگاه رسانه‌ای سپاه افزود: فناوری‌هایی که در نمایشگاه روایت تحول دیدیم، نشان داد دانشگاه آزاد به جایگاهی رسیده است که امروز می‌تواند یک دانشگاه تراز در دنیا تلقی شود و برای ما خوشایند بود، مایه افتخار و عزت است که این دانشگاه بیش از یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار دانشجو را در خود جای داده است.

وی گفت: در جامعه اقبال به دانشگاه آزاد متفاوت از گذشته شده است، خروجی‌های دانشگاه آزاد، پیش از این خروجی قابل اتکا و قابل اعتماد نبود ولی امروز خروجی دانشجویان دانشگاه آزاد قابل تکیه است و عالمانی را تربیت می‌کند و به جامعه تحویل می‌دهد که برخی از نیاز‌های کشور را گره‌گشایی می‌کنند و بخشی از این گره‌گشایی را در این نمایشگاه دیدیم که جای خوشحالی داشت. ما ناامید آمدیم، اما امروز، روز مبارکی بود و بانشاط و امید از اینجا خارج می‌شویم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته