دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 دی 1402 - 22:02

دانشگاه آزاد رودهن ۹ مدرسه سما و یک‌هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز دارد

دانشگاه آزاد رودهن ۹ مدرسه سما و یک‌هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز دارد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن اعلام کرد که این دانشگاه ۹ مدرسه و بیش از یک‌هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد.
کد خبر : 889686

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، رسول اسکندری معاون مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به همراه فریده دوکانه‌ای‌فرد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، حجت‌الاسلام محمد نصیری رابط امور فرهنگی مدارس و میرزایی مدیر آموزش امور مدارس از امکانات و تأسیسات مدارس سمای واحد رودهن بازدید کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در این نشست گفت: مدارس سمای واحد رودهن موافقت اصولی خود را سال ۱۳۷۰ اخذ و سال ۱۳۷۲ با تأسیس دبستان پسرانه فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر دارای ۹ مدرسه و بیش از یک‌هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز در مقاطع تحصیلی مختلف است.

دانشگاه آزاد رودهن دارای ۹ مدرسه سما و یک‌هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز است

معاون مدارس استان تهران هم ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و مدارس سمای این واحد دانشگاهی تبیین کرد: انسان یک موجود دوساحتی است و همانطور که جسم نیاز به پرورش و رشد دارد، روح نیز نیاز به تربیت دارد و وظیفه پرورش روح بر عهده عالمان ربانی یا همانا معلمان است.

اسکندری افزود: در حقیقت نسلی را تربیت می‌کنیم که در آینده ما را مدیریت خواهند کرد و در عرصه آموزش و پرورش و سیاست‌های فرهنگی، حق اشتباه و آزمون و خطا را نداریم.

دانشگاه آزاد رودهن دارای ۹ مدرسه سما و یک‌هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز است

وی متذکر شد: از تمام محدودیت‌ها آگاه هستم، اما ما در برابر نسل آینده مسئول هستیم و باید یک نسل فرهیخته تحویل جامعه دهیم.

معاون مدارس استان تهران افزود: در محضر حضرت ولی‌عصر (عج) و خدای متعال باید پاسخگوی اعمال خود در رشد و تربیت این آینده‌سازان فردا باشیم.

اسکندری تأکید کرد: باید با همکاری و همدلی، مدارس را به سمت نقطه مطلوب ببریم و به موازات تعلیم و تربیت به آموزش بپردازیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته