دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 آبان 1403 - 09:16
عطارزاده:

دانشگاه‌ها باید در مسیر اشتغال‌آفرینی و حل مسئله گام بردارند

دانشگاه‌ها باید در مسیر اشتغال‌آفرینی و حل مسئله گام بردارند
معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران تأکید کرد که دانشگاه‌ها باید در راستای یاری رساندن به اشتغال‌آفرینی و حل مسئله در محیط پیرامونی خود گام بردارند.
کد خبر : 937230

به گزارش خبرنگار آنا، آیین تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با حضور ایمان عطارزاده معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، مصطفی ملکی معاون انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی و مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، علی‌اکبر زندی رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، مسئولان بخش رودهن و جمعی از استادان و کارکنان برگزار و علی افروس به‌عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن معرفی و از تلاش‌های فریده دوکانه‌ای‌فرد قدردانی شد.

معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در این آیین گفت: دانشگاه آزاد اسلامی رودهن یکی از واحد‌های قدیمی و باسابقه دانشگاه آزاد اسلامی است و این یکی از امتیازات ویژه واحد رودهن بوده و موفقیت هر واحد محصول هماهنگی و کارگروهی است.

عطارزاده بیان کرد: مسئولیت، بار امانت الهی است و همه ما جزء خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی هستیم و در هر جایگاهی باید برای کسب رضای الهی و خلق خدا کوشش کنیم و تفاوتی نمی‌کند در چه جایگاهی خدمت می‌کنیم.

وی متذکر شد: دوکانه‌ای‌فرد انسانی تلاشگر است که شبانه‌روزی موضوعات و مأموریت‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن را پیگیری می‌کرد، به‌عنوان مثال پیگیر جدی مطالبات و معوقات بازنشستگان بود.

دانشگاه‌ها باید در مسیر اشتغال‌آفرینی و حل مسئله گام بردارند

معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران افزود: با وجود توسعه دانشگاه‌ها و عملکرد مطلوب آنان، اما همچنان انتظارات جامعه از کارکرد دانشگاه رو به افزایش است و جامعه انتظار دارد دانشگاه نسبت به توسعه جامعه اقدام کند و اثرات ملموسی بر محیط به جای گذارد.

عطارزاده افزود: دانشگاه‌ها باید درراستای یاری رساندن به اشتغال‌آفرینی و حل مسئله در محیط پیرامونی خود قدم بردارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود علی افروس را به‌عنوان یکی از مدیران فعال و باسابقه دانشگاه آزاد اسلامی معرفی کرد و گفت: امید است ایشان با به‌کارگیری ظرفیت‌های واحد رودهن، اهداف سازمان را پیگیری و محقق کند که این خود یک نوع خدمت به مردم شریف بخش رودهن است.

حجت‌الاسلام جلیل محمدی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن هم در این آیین اظهار کرد: دکتر دوکانه‌ای‌فرد در مدت عهده‌دار مسئولیت واحد رودهن منشأ تحول و اثرات بسیار خوبی بود، امیدوارم از ظرفیت و تجارب وی در جایگاه‌های دیگر استفاده شود.

دوکانه‌ای‌فرد، رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن هم گزارشی از روند کار‌های انجام شده در این دانشگاه ارائه کرد.

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن هم ضمن ابراز خرسندی از قبول مسئولیت در واحد رودهن به تشریح اهداف و برنامه‌های خود در واحد رودهن پرداخت و گفت: دانشگاه‌های نسل جدید علاوه بر رسالت خود که همانا آموزش و پژوهش است باید در راستای جذب درآمد‌های غیرشهریه‌ای نیز فعال باشند تا از میزان وابستگی واحد به شهریه کاسته شود.

افروس افزود: راهبرد ما به‌طور کلی در چهار بخش مجزا، اما به هم پیوسته دانش‌آموز، دانشجو، دانش‌پذیر و دانش‌بنیان خلاصه می‌شود و انتظار می‌رود با تلاش و مجاهدت استادان، کارکنان و دانشجویان این واحد دانشگاهی بتوانیم با یک استراتژی توسعه‌محور مبتنی بر کسب درآمد‌های غیرشهریه‌ای درراستای کیفیت آموزش و در زمینه افزایش حقوق و معیشت کارکنان و استادان گام‌های مؤثری برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب