دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آذر 1402 - 11:22

نبرد سنگین رزمندگان مقاومت با نظامیان صهیونیست در ۳ محور غزه

نبرد سنگین رزمندگان مقاومت با نظامیان صهیونیست در ۳ محور غزه
در حالی نبردی شدید میان مقاومت فلسطین و اشغالگران در محورهای «شجاعیه، الدرج و التفاح» جریان دارد که رزمندگان سرایاالقدس مرکز تجمع نظامیان صهیونیست در «صوفا» را هدف قرار دادند.
کد خبر : 885224

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا ، گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در «اسناد صوفا» هدف راکت قرار داده است.

از سوی دیگر منابع فلسطینی هم از درگیری شدید در منطقه «شیخ رضوان» در شمال غرب شهر غزه همزمان با حملات شدید توپخانه رژیم صهیونیستی خبر داده و اعلام کردند که در محور صلاح الدین و تقاطع «ابوهولی» نیز درگیری شدیدی جریان دارد.

همزمان خبرنگار المیادین در شمال غزه گزارش داد: درگیری‌های شدیدی درحال حاضر میان رزمندگان مقاومت و اشغالگران در چندین محور از جمله شجاعیه، الدرج و التفاح جریان دارد.

همچنین خبرنگار المیادین در شمال غزه از انفجار مهیب در جریان درگیری میان رزمندگان مقاومت و اشغالگران در محله های مذکور خبر داد.

طبق گزارش خبرنگار این رسانه لبنانی، نظامیان صهیونیست ساکنان این محلات فلسطینی را در چندین محله به ویژه در «بیت لاهیا» مجبور به ترک منازل خود کردند. در شمال غزه نیز خبر می رسد که تک تیراندازان صهیونیست، غیرنظامیان را هدف قرار دادند.

خبرنگار المیادین همچنین اوضاع بهداشتی نوار غزه را با توجه به نبود آب وخیم گزارش داد و از روی آوردن ساکنان این منطقه به استفاده از آب باران خبر داد.

براساس این گزارش، هم اکنون در شمال غزه آرد پیدا نمی‌شود و کمک‌ها از زمان پایان آتش بس به این منطقه نرسیده است. همچنین مکانی برای دفن شهدای غزه پیدا نمی‌شود و ساکنان بستگان شهید خود را زیر درختان به خاک می‌سپارند. اشغالگران کادر درمانی در بیمارستان شهید کمال عدوان را محاصره کرده و مانع از خروج آنها می شوند.

جنگ علیه غزه که در ۱۵ مهرماه آغاز شده بود پس از ۴۸ روز با توقف موقت هشت روزه مواجه شد و رژیم صهیونیستی دوباره در تاریخ دهم آذر ماه حملات و جنایات ضدانسانی خود به نوار غزه و هدف قرار دادن شهروندان فلسطینی را به بهانه آزادی اسرایش آغاز کرد که در اثر این اقدام (طی ۷۱ روز) تاکنون نزدیک به ۱۹ هزار فلسطینی به شهادت رسیده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته