دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فصاحت در گفت‌وگو با آنا:

تجهیز مراکز میوه و تره‌بار شهرداری به دوربین اجباری نیست

تجهیز مراکز میوه و تره‌بار شهرداری به دوربین اجباری نیست
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: هیچ اجباری برای مجهزبودن مراکز میوه و تره‌بار شهرداری تهران به دوربین در مناطق مختلف پایتخت وجود ندارد؛ اما با راه‌اندازی مراکز جدید نصب دوربین را هم در اولویت قرار می‌دهیم.
کد خبر : 884647

گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نفیسه اسماعیلی. ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران اظهار کرد: هیچ اجباری برای مجهز بودن مراکز میوه و تره‌بار شهرداری تهران به دوربین در مناطق مختلف پایتخت وجود ندارد؛ اما با راه‌اندازی مراکز جدید نصب دوربین را هم در اولویت قرار می‌دهیم و بهتر است که این مراکز دوربین داشته باشند.

فصاحت در واکنش به اینکه ممکن است سوء تفاهمی در برخی موارد درباره اینکه مشتری که کالایی را در دست دارد از بیرون تهیه کرده یا خیر و بعضی غرفه‌داران در این موارد با برخورد نامناسب رفتار می‌کنند، گفت: برای رفع چنین سوء تفاهمات است که می‌گوییم بهتر است مراکز دوربین داشته باشند.

وی تصریح کرد: هر غرفه‌ای دارای یک کد وجود دارد و مردم می‌توانند با اسکن این کد شکایات خود از بخش‌های مختلف مراکز میوه و تره‌بار را به اطلاع ما برسانند و در سریع‌ترین زمان ممکن این شکایات را دریافت و به آن‌ها رسیدگی می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران یادآور شد: در سال جاری تاکنون شکایات مردمی در حوزه برخورد نامناسب بهره‌برداران و غرفه‌داران مراکز میوه و تره‌بار شهرداری تهران حدود ۴۰ درصد کاهش داشته است.

فصاحت خاطرنشان کرد: در خصوص بهبود کیفیت برخورد غرفه داران مراکز میوه و تره‌بار هم باید بگویم که حدود ۱۵ درصد این برخوردها بهبود پیدا کرده و رضایت مردمی تا حدودی در این زمینه حاصل شده است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به تماس‌ها و پیام‌های دریافتی سامانه ۱۳۷ در خصوص کیفیت محصولات مراکز میوه و تره‌بار هم حدود ۱۰ درصد هم در افزایش کیفیت محصولات عرضه شده موفق بودیم، تاکید کرد: هدف ما ارائه محصولات با کیفیت و همچنین عرضه میوه‌ها و کالاهابا قیمت مناسب است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران اضافه کرد: ارتقای کیفیت محصولات و همچنین بهبود رفتار غرفه داران و بهره‌برداران مراکز میوه و تره‌بار در راستای تکریم مشتری و جلب رضایت مردم از اهداف مهمی هستند که هم مورد توجه ما و هم از درخواست‌های همیشگی شهروندان تهرانی به شمار می‌آیند و ما برای تحقق این اهداف از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته