دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 خرداد 1395 - 13:33

دومین کنفرانس فارغ‎التحصیلان شریف برگزار می‌شود

دومین کنفرانس فارغ‎التحصیلان شریف با هدف به کارگیری دانش و تجربیات استادان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف با حضور متخصصان داخلی و بین‌المللی در این دانشگاه برگزار می‌شود.
کد خبر : 87675

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، این کنفرانس با هدف به کارگیری دانش و تجربیات استادان و فارغ‌التحصیلان این دانشگاه برای بررسی چالش‌های کلان کشور، هم‌زمان با جشن گرامی‌داشت پنجاهمین سال راه‌اندازی دانشگاه در روزهای 5 و 6 خرداد در سالن جابربن‌حیان برگزار می‌شود.


اهداف این کنفرانس که در آن دانش‌آموختگان همه سال‌ها در همه رشته‌ها و مقاطع تحصیلی دانشگاه و نیز دانشجویان و استادان گذشته و حال دانشگاه حضور و مشارکت دارند، تجدید و گسترش پیوندهای فرهنگی، علمی و حرفه‌ای فارغ‌التحصیلان شریف در داخل و خارج کشور با همدیگر و با دانشگاه، هم‌اندیشی و مبادله تجربیات در زمینه مسائل ایران در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، علمی، صنعتی، مدیریتی و اقتصادی، تبادل‌نظر و انتقال اطلاعات در زمینه پیشرفت‌های علمی و صنعتی در سطح جهانی است.


دستاوردهای فارغ‌التحصیلان، دانشگاه شریف، وضعیت موجود و نگاهی به آینده، توسعه پایدار و محیط زیست و چالش‌های پساتحریم از جمله محورهای اصلی مورد نظر برای این کنفرانس است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته