دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مرداد 1402 - 16:58

اداره مدارس دانشگاه آزاد در زیرمجموعه دانشکده‌های تعلیم و تربیت

اداره مدارس دانشگاه آزاد در زیرمجموعه دانشکده‌های تعلیم و تربیت
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی از صدور مجوز دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی برای این استان خبر داد و گفت: مدارس دانشگاه در زیرمجموعه این دانشکده‌ها اداره می‌شوند.
کد خبر : 862512

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از ارومیه محمدرضا ولیلو در چهل و یکمین جلسه کمیسیون دائمی هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی از صدور مجوز دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی برای این استان خبر داد و گفت: تربیت معلمان در عرصه و تربیت معلمان و مربیان پرورشی که قدرت طراحی و اجرای پروژه‌های تربیتی را داشته باشند از اهداف اصلی راه‌اندازی دانشکده‌های تعلیم و تربیت اسلامی است. 

وی با بیان اینکه مدارس دانشگاه آزاد اسلامی در زیرمجموعه این دانشکده‌ها اداره می‌شوند، عنوان کرد: ارتباط نزدیک میان دانشکده‌های تعلیم و تربیت با مدارس در درازمدت، الگوی مدرسه داری موفق توسط دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور را عرضه می‌کند. 

ولیلو با تاکید بر رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در توسعه کمی و کیفی مدارس افزود: در شهرستان‌های مهاباد، خوی و سلماس تعدادی از ساختمان‌های دانشگاه آزاد اسلامی در اختیار مدارس قرار گرفته تا با تکیه بر محیط دانشگاهی و استفاده از ظرفیت‌های بدیل واحد‌های دانشگاهی نقش مدارس الگو در سطح استان را ایفا کنند. 

وی با تأکید بر اینکه شهریه مدارس سما در مقایسه با سایر مراکز آموزشی غیرانتفاعی کمتر و در مقابل کیفیت آن نیز بیشتر است، افزود: تاسیس دانشکده‌های تعلیم و تربیت اسلامی بر اساس سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی و با نگاه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، نقش مهمی در جذب حداکثری دانش آموزان ایفا می‌کند. 

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در ادامه با اشاره به اهمیت طرح‌های توانمندسازی و آموزش‌های کوتاه مدت عنوان کرد: این آموزش‌ها در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود و علاوه بر عموم مردم که قابلیت شرکت در دوره‌ها را دارند، فرصتی برای فراگیری مهارت و دانش تخصصی برای دانشجویان در رشته‌های مختلف فراهم می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته