دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 ارديبهشت 1395 - 11:08

وزیر بهداشت پیشنهاد کرد؛ واگذاری بیمارستان‌های مناطق نفتی به صنعت نفت

وزیر بهداشت در دومین همایش مسئولیت اجتماعی در صنعت نفت اعلام کرد: پیشنهاد ما به وزارت نفت این است که کلیه بیمارستان‌های موجود در 4 استان نفتی را به این وزارتخانه واگذار کنیم تا علاوه‌بر بالا بردن امکانات بهداشتی برای کارکنان صنعت نفت ساکنین این استان‌ها نیز از آن بهره‌مند شوند.
کد خبر : 86083

به گزارش خبرنگار اقتصادی آنا ،قاضی‌زاده هاشمی این همایش را نشان از درک و شناخت مسئولیت اجتماعی در بدنه صنعت نفت دانست و گفت: بر همین اساس در زندگی مردم و به ویژه کارکنان نفت تغییرات صورت گرفته مشهود است.


وی سلامت را یکی از مهم‌ترین موضوعات در مقوله رشد و پیشرفت کشور عنوان کرد و گفت: این شاخص جزء مهم‌ترین و اثرگذارترین مسائل در توسعه یافتگی هر کشوری به شمار می‌رود که در کنار امنیت از ویژگی‌های مهمی برخوردار است.


وزیر بهداشت ادامه داد: به اعتقاد ما هر حکومتی وظیفه تأمین امنیت، سلامت و آموزش را برعهده دارد و اگر این مقولات تأمین شود بقیه امور نیز به انجام خواهد رسید.


وی افزود: در خصوص بحث سلامت در کشور اقداماتی انجام شده است اما همچنان مشکلات و کمبودها به قوت خود باقی است.


وزیر بهداشت یکی از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در دولت یازدهم را اجرای برنامه طرح تحول سلامت دانست و گفت: دولت در این مورد نمره قابل قبولی را کسب کرده است.


وی افزود: وزارت نفت سابقه طولانی در ارائه خدمات دارد و بیش از یک قرن است که علاوه‌بر فعالیت‌های اقتصادی امکانات مورد نیاز را نیز فراهم کرده است.


قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به اینکه نفت مشکلاتی را نیز برای جامعه ایجاد می‌کند، گفت: با این وجود بخش اعظمی از بودجه عمومی کشور از طریق نفت تأمین می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته