دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 دی 1401 - 11:12
با حضور مسئولان:

مدیر جدید حراست دانشگاه آزاد اسلامی قم معرفی شد

مدیر جدید حراست دانشگاه آزاد اسلامی قم معرفی شد
مدیر جدید حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم با حضور رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شد.
کد خبر : 825273

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از قم، مراسم تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم با حضور محمدجواد فرهنگ مشاور رئیس و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مسئولان درون‌سازمانی و برون‌سازمانی استان قم برگزار و محمد صداقتی نصرآبادی به‌عنوان مدیر جدید حراست معرفی و از تلاش‌های شاهپور حسینی‌نیا قدردانی شد.

مشاور رئیس و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست آمادگی دفاع از ولایت را زمینه‌ساز ظهور حضرت حجت عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف برشمرد و گفت: دفاع از حریم نظام و ولایت منجر به ظهور آن حضرت می‌شود.

مدیر جدید حراست دانشگاه آزاد اسلامی قم معرفی شد

فرهنگ با بیان اینکه در زمان ظهور حضرت مهدی عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف مردم باید آمادگی دفاع از ولایت داشته باشند، افزود: معتقدیم دفاع از حریم نظام و ولایت منجر به ظهور حضرت حجت (عج) می‌شود.

وی، دو عنصر اخلاق‌مداری و دین‌مداری در انجام وظایف محوله بسیار حائز اهمیت دانست و متذکر شد: فعالیت در محیط دانشگاهی باید با اخلاق‌مداری و دین‌مداری همراه باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم هم در این مراسم با اشاره به آیاتی از کلام‌الله مجید تشریح کرد: در انقلاب اسلامی شاهد انس و الفت بین قلوب مؤمنین هستیم.

حجت‌الاسلام حسن خیری افزود: باید شاکر نعمت حافظان امنیت باشیم، چراکه حفظ نظام از واجبات است که توسط حافظان امنیت در نظام جمهوری اسلامی تحقق یافته است.

محمد صداقتی نصرآبادی پیش از این مدیر سابق حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۱ نظر
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱
۰
با سلام لطفاً بیشتر به وضع ظاهری دختران دانشجو توجه فرماید دانشجو باید با لباس فرم وبدون آرایش باشد
هلدینگ شایسته