دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 شهريور 1398 - 21:10
مدیرکل حراست استان اصفهان مطرح کرد؛

گام‌های عملی حراست دانشگاه آزاد اسلامی برای حل مشکلات مردم

مدیرکل حراست استان اصفهان گفت: حراست در صورتی موفق خواهد بود که با تسلط کامل به محیط کار، گامهای عملی و مفیدی برای حل مشکلات مردم بردارد.
کد خبر : 412433
DSCF6514.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اصفهان، نشست توجیهی تخصصی مدیران حراست واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های اصفهان، یزد، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) صبح امروز آغاز به کار کرد.


مدیرکل حراست استان اصفهان اظهار کرد: حراست در صورتی موفق خواهد بود که با تسلط کامل به محیط کار، گامهای عملی و مفیدی برای حل مشکلات مردم بردارد و این امر محقق شده است.


احمد کرمی تأکید کرد: مدیران حراست دانشگاه آزاد اسلامی موظف هستند به عنوان مشاوری امین برای روسای واحدهای دانشگاهی، آنان را در زمینه عبور از مشکلات مختلف یاری کنند و  دانشگاه آزاد اسلامی باید با نگاه آسیب‌شناسانه به پژوهش و تولید ثروت توجه داشته باشد.


معاون آموزشی مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این جلسه با تأکید بر لزوم‌ آموزش مدیران حراست و به‌روزرسانی آن بر ضرورت تداوم منظم اینگونه نشست‌های آموزشی تأکید کرد.


وی مطرح کرد: نیاز به آموزش به عنوان عامل تحرک بیشتر مورد توجه است و  به‌روزرسانی و ارتقای آگاهی‌های مدیرا‌ن حراست موجب نورافروزی بیشتر بر تاریکی‌ها در اجرای مأموریت‌ها، اهداف محوله و اطمینان‌بخش مسیر حرکت دانشگاه آزاد اسلامی در آینده خواهد بود.



محمدجواد فرهنگ مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان نیز هدف این نشست را تقویت آموزش مدیران حراست به عنوان عنصر اصلی کارآمدی حراست‌ها عنوان کرد.


گفتنی است؛ نشست توجیهی تخصصی مدیران حراست واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های اصفهان، یزد، چهارمحال و بختیاری و کهکیلویهوبویراحمد به مدت چهار روز با حضور استادان مختلف در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان ادامه خواهد داشت.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته